Onderwerp: Alexandra vdr Waard Cupcakes en More

Wie ben ik,
Wie is Cupcakes en More...?

Cupcakes en More... is spannend, is Ambachtelijke patisserie, is Vers maar vooral ERG LEKKER.

Ruim een jaar geleden ben ik, Alexandra van der Waard (36) mijn bedrijf begonnen nadat ik vele jaren administratief werk had gedaan. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat ik van mijn hobby mijn beroep heb gemaakt. Ik stond voor mijn hobby altijd in de keuken om voor vrienden, familie en kennissen lekkere en mooie dingen te maken. Als ik weer eens om 24.00 uur de keuken schoon had dacht ik altijd, IK BEN GEK , ik zou mijn beroep ervan moeten maken, en dat heb ik dus gedaan. Iets meer dan een jaar geleden heb ik mijn vaste baan bij de overheid opgezegd en ben ik via mijn website mijn producten gaan verkopen aan particulieren klanten en horeca.

De keuze om zelfstandig ondernemer te worden was voor de familie geen verrassing en al helemaal niet waarmee. 27 jaar heeft mijn vader als zelfstandig ondernemer een zaak gehad op de Bergselaan te Rotterdam. "Patisserie Simon Vink" was een begrip in Rotterdam en stond onder andere bekend om zijn geleroom tompoussen en Vinkies. Eigelijk is het bij mij dus met de paplepel ingegoten.

Mijn missie met Cupcakes en more is de mensen te laten proeven wat ambachtelijk gemaakte producten zijn. Anders dan de taarten, brownies en chocolade repen uit de grote winkels zijn de smaken bij mij puur, intens en verrassend. Ik hoor dan ook vaak van klanten dat ze nooit hebben geweten dat chocolade of een Lime taart of een truffeltaart niet machtig is en zo lekker kan zijn.

Dat is voor mij een kroon op mijn werk. Ik vind het leuk om de klant een product te geven die hun smaak in verroering brengt en waarover gepraat wordt tijdens verjaardagen of feestjes.

Veel plezier en eet smakelijk

Groeten,

Alexandra van der Waard-Vink

www.cupcakesenmore.nl
facebook.com/cupcakesenmore

2

Re: Alexandra vdr Waard Cupcakes en More

Welkom op het forum :)

Ik heb een klein stukje uit je tekst verwijderd, het stukje dat begon met "genoeg over mij". Ons kent ons is namelijk juist bedoeld om jezelf voor te stellen en niet als reclame voor je bedrijf ;)

Veel forumplezier!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag