1

Onderwerp: Kopen via EBay??

Wie heeft er ervaring met kopen via EBay?
Gaat dat altijd goed?
Kun je ook via je Visacard betalen?

Ik hoor graag jullie reactie's.
Groetjes Nancy

2

Re: Kopen via EBay??

Ik koop heel vaak bij ebay en dit gaat altijd goed, koop altijd via paypal :thumb:

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl

3

Hier ook alleen maar positieve ervaring met Duitsland, Hong Kong, Amerika, Engeland, China, Maleisie etc etc
Ik doe alles via Papal, als er iets mis gaat ben je wat meer zeker van je zaak. Creditcard zou ik nooit doen, je weet niet wat er met je cardnummer gebeurd en je moet maar iets bewijzen als jij iets niet gekocht hebt maar het is wel met jouw card betaald.

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

Je kan je Visa card koppelen aan een Paypal account. Heb het 1 keer gehad dat een item uit China niet aankwam en heb toen zonder problemen mijn geld teruggestort gekregen. Uit Engeland ook eens iets niet aangekomen en toen heeft de verkoper hetzelfde item nog eens verstuurd. Maar ik werk dus uit veiligheid ook altijd met Paypal.

www.CakeisforLife.nl
voor elke gelegenheid een taart

5

Ik heb ook al erg veel besteld via Ebay, ook uit allerlei landen en ook nog nooit problemen gehad. Ik reken altijd op ongeveer 2 weken levertijd en meestal is het dan ook wel binnen en soms nog veel sneller. Ik betaal ook altijd met paypal. Het is vaak wel handig om een artikel nog een keer op te zoeken en verschillende verkopers te vergelijken want er zit soms best wel prijsverschil in. En de duurste is al dan vaak goedkoop  :Y  :Y  :Y

[move]--> WWW

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

Bedankt voor jullie reactie's.
Ik heb een paypal en eBay account aangemaakt.
Nu nog 2-3 dagen wachten om de laatste stappen te doen en mijn rekening te checken en dan maar bestellen.
Ben erg benieuwd.

Sturen ze alles in 1x op of krijg je meerdere pakketjes?
Zal er wel aanliggen waar en bij wie je het koopt neem ik aan?

Groetjes Nancy.

Ps: bedankt voor het verplaatsen van mijn topic

8

Ik koop ook vaak via Ebay. Gaat altijd wel goed. Heb 1 keer vanuit Hong Kong 4 dingen besteld, maar van 2 van de 4 kreeg ik iets anders dan ik had besteld. Toen werden de goede producten gewoon alsnog verstuurd en mocht de verkeerde producten als compensatie houden!
Heb bij bestellen van meerdere producten tot nu toe altijd alles als 1 pakket binnengekregen.

Mijn taarten: https://www.facebook.com/CakesByCher.
Webshop voor eetbare prints: www.TaartPrintje.com - vanaf €1,- (frosting)

9

Zojuist weer een bestelling via ebay binnen gehad ... gaat prima, soms duurt het alleen wat langer voor het binnen is

Wees Jezelf dan ben je al gek genoeg!

10

Ik heb nu een aantal dingen op mijn volgelinge staan.
Moet ik van daar uit alles los betalend?
Of kan dit ook in 1x?

Ik ga volgend weekend op vakantie, kan ik dan evengoed iets bestellen?
Wordt alles gewoon via de brievenbus bezorgt?
Heb niet van die hele grote dingen besteld.

Hoor het weer graag.
Groetjes Nancy

11

Veel dingen komen als pakketpost, maar het is zo 2 weken onderweg, dus als je niet te lang weg bent dan ben je terug voor je spullen er zijn, En mocht het pakketpost worden en ben je niet thuis dan geeft de postbode het toch af op het postkantoor en kun je daar je spullen ophalen :-) en ik heb nooit veel dingen ineens gekocht bij 1 verkoper dus of je het in 1 keer kunt betalen weet ik niet, maar dat zou je wel kunnen vragen aan de verkoper, dan krijg je later een totaalbedrag gestuurd en kan je in 1 keer betalen. Maar mocht je dingen los betalen zijn daar toch ook gene kosten aan verbonden, het is alleen wat meer werk :Y  :Y