1

Onderwerp: Nu maken of nog even wachten....

Even een vraagje.
Vrijdag ga ik een taart bekleden.
Hiervoor wil ik op de buitenste rand een houten het maken.
Ik heb daar een mal voor.
Wat kan ik nu het beste doen... vrijdag pas het hek met fondant maken of vandaag daar al mee beginnen zodat het iets harden is.
Het hek komt als het ware om een weiland te staan dus steekt aan de bovenzijde iets uit.

Groeten Sandra

De lekkerste taarten voor alle gelegenheden.
www.sanstaartenshop.nl en https://www.facebook.com/sanstaartenshop1?ref=hl

2

Re: Nu maken of nog even wachten....

Is je taart vierkant of rond? Het lijkt me met een ronde taart niet handig als je hek al uitgehard is, maar met een vierkante taart maakt dat wellicht niet zoveel uit? :think:

3

als je wilt dat het hek er boven uit moet steken is het wel fijn als hij al is uitgehard dus kun je hem nu al maken

4

als je wilt dat het hek er boven uit moet steken is het wel fijn als hij al is uitgehard dus kun je hem nu al maken

Dat is waar. De staanders kun je wel al maken :Y

5 Laatst bewerkt door taartenprinsesje (15-04-2013 12:24)

mirannetje schreef:

Is je taart vierkant of rond? Het lijkt me met een ronde taart niet handig als je hek al uitgehard is, maar met een vierkante taart maakt dat wellicht niet zoveel uit? :think:

Inderdaad met een ronde taart is het niet handig want dan breekt het hek bij het decoreren
Maar hoe ver wil je het er bovenuit laten steken ? Want een klein stukje kan gewoon op op de dag zelf hoor, als je maar tylose gebruikt

Ik meld je trouwens even, denk dat het eerder decoreren is...

I never met a calorie I didn't like....

6

[MOVE] -> decoreren of taartdecoratie algemeen (die laatste omdat het eigenlijk een planningsvraagje is...........)

-> decoreren

7

Dank jullie wel voor de antwoorden.
Ben echt nog een beginneling hierin en heb echt veel hulp aan deze site.

De lekkerste taarten voor alle gelegenheden.
www.sanstaartenshop.nl en https://www.facebook.com/sanstaartenshop1?ref=hl