1

Onderwerp: FEEDBACK svp: 3e taart

Van Thomas de trein!

Het was een drama! :/ Mijn oven besloot rare kuren te vertonen. Eerste bescuit was mislukt, na 10 minuten al verbrand. Mijn 2e poging heeft juist weer 2x zo lang als normaal in de oven gestaan, maar zag er nu gelukkig wel goed uit...

Door dit alles vertraging opgelopen, dus de taart bekleed met een 1,5 jarige hele nieuwsgierige dochter erbij. Dat was geen succes! En de groene marsepein ook niet. :nooo

Het is dus mijn 3e taart, ik ontvang graag feedback om er meer van te kunnen leren! Het voorbeeld heb ik hier van de site opgedaan, bedankt daarvoor.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AM8DP8UD.jpg

Re: FEEDBACK svp: 3e taart

Ondanks je 'drama' vind ik het een hele leuke taart geworden. Zou toch echt denken dat je al veel meer taarten hebt gemaakt. Hij ziet er erg leuk uit.

kijken jullie ook op mijn site?
http://www.tatataart.nl

3

Ik vind hem er ook goed uitzien hoor! ik zie niet dat het maar je 3e is met drama!  :)

4

Ik las de tekst voordat ik de foto zag en was voorbereid op een vreselijke taart. Maar ik zag een prima taart! Misschien was het maken een beetje ingewikkeld bij deze taart, maar het resultaat is :thumb:

Nou vooruit toch nog een tipje: volgende keer een foto maken voor de taart de doos in gaat  :)

5

Ik zie eigenlijk ook niet echt een probleem aan de taart  :/
Hij ziet er goed uit toch?

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

6

Niets terug te zien van een drama hoor, heb geen feedback over taarten in het algemeen, alleen een kleine opmerking over Thomas, zijn wangen hadden een ietsje pietsje lager gemogen en iets meer afstand van zijn neus, maar dat is eigenlijk millimeter werk, dus kniesoor wie daar op let.

Volgens mij heb jij een cursus fotoshoppen gevolgd? want aan deze foto zie ik niet dat het een drama taart is hoor! Super gedaan! je mag trots zijn op jezelf!!!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

8

Bedankt voor jullie reacties!

Uiteindelijk ben ik ook wel redelijk tevreden met het resultaat en hij smaakte ook erg goed, kreeg ik later te horen.

Moodswing: Bedankt voor je feedback! Ik vond het erg lastig en heb de wangen meerdere keren verplaatst, maar je hebt gelijk dat de wangen nooit zo dicht naast de neus kunnen zitten inderdaad! :lol: