1 Laatst bewerkt door Carien (12-04-2013 19:50)

Onderwerp: knalroze en tsja.... een niet originele, maar ja...

Eerst de roze maar dan  :D
Ze wilden graag een vierkant 25, knalroze en verder mocht ik het helemaal zelf weten :)
Maar ja, vierkant 25, voor een meisje van 8.... wel praktisch te snijden natuurlijk, maar verder....  :s
Dusss, gevraagd of het ook een rond stapeltje mocht worden, dat mocht  :Y
Het moest ook nog met fondant namelijk en daarmee had ik een plan wat echt niet lukt (niet mooi tenminste) met marsepein, dus blijblij :Y
https://lh4.googleusercontent.com/-q2MDdV8NK9A/UWftmDKQqUI/AAAAAAAAXrw/gMw5Gr8n0Pw/s800/IMG_6502%2520%2528Kopie%2529.JPG
Linde kon geen woord uitbrengen :)

Gevuld met aardbeienmousse en lemon curd, afgesmeerd met witte chocganache.

En dan die andere.... ach nou ja, jongen, 10 voetbal....  :think:  :think: nee, niks origineels kunnen bedenken :nooo  :o
Die logo's... pfff, PSV en Schalke04....  :s
https://lh5.googleusercontent.com/-mtrn7IClIRM/UWVUIkDJ7XI/AAAAAAAAXrc/e--NCd1akw0/s800/IMG_6496%2520%2528Kopie%2529.JPG

Aardbeienmousse met lemon curd en bonbonblocmousse met caramel. Geheel afgesmeerd met witte chocganache en ingepakt in marsepein.

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2

Re: knalroze en tsja.... een niet originele, maar ja...

Heel erg mooi gedaan zeg!  :thumb:

3

dank je :)

:think: duidelijk een verkeerde titel... op FB zijn ze laaiend enthousiast over de roze.... ;)

4

goedenmorgen

je rose taart is echt prachtig!!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:
die wil ik ook nog eens maken

en voetbal ...tja...ik heb niets met voetbal ..maar je taart is  erg mooi geworden

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

5

Mooi hoor!

6

Prachtige taarten m.n de roze...echt heel mooi!

Groetjes van Marjon

7

wauw!  :thumb:
Die roze taart is suuuuper.....!  :Y

Groetjes saskia

8

Je roze taart is prachtig!!!die onderste laag...!!!! Hoe heb je dat gedaan? waarin laat je die rondjes/blaadjes drogen? of laat je ze niet drogen? ik ben heel benieuwd!

.....en er was taart....

9

dankdank :)

ik heb ze niet laten drogen; wanneer ze hard zijn krijg je ze niet meer over elkaar geplakt denk ik....
Steeds 30 blaadjes gestoken, gefrilld, taart uit koelkast, opplakken (opdrukken, bleef vanzelf plakken), taart weer in de koelkast; 30 uitsteken, frillen, taart uit koelkast, opdrukken, taart in koelkast; enzenz  ;)

10

Wow super mooi! En wat een werk!

Ik krijg ook altijd veeeeel meer aandacht op FB dan hier. Ik vind het hier soms toch best tegenvallen, eigenlijk. Maar goed, hier komen ook zo verschrikkelijk veel taarten voorbij, ik loop ook heel vaak mooie taarten mis. Ik had deze ook helemaal niet gezien, dus blij dat 'ie alsnog boven kwam drijven!

Ik denk overigens ook dat het een beetje door het (verouderde) forum design komt. Dat is geen klacht, want ik weet dat het lastig is, en dat er aan gewerkt wordt, maar het is wel de realiteit.

11

Carien schreef:

dankdank :)

ik heb ze niet laten drogen; wanneer ze hard zijn krijg je ze niet meer over elkaar geplakt denk ik....
Steeds 30 blaadjes gestoken, gefrilld, taart uit koelkast, opplakken (opdrukken, bleef vanzelf plakken), taart weer in de koelkast; 30 uitsteken, frillen, taart uit koelkast, opdrukken, taart in koelkast; enzenz  ;)

Wat een werk zeg. Als ik dat hier doe, dan krijg ik megaconditie...want mijn "taart-ijskast" (heb 'm zo omgedoopt, want die ijskast is bijna meestal leeg, behalve met feestjes en natuurlijk taartmomenten)....mijn taart-ijskast staat dus in de kelder, dat zou ik in het geval van jouw taart tig keer de trap op en af moeten...

...hoezo zijn taarten slecht voor de lijn???  :lol:

Alle gekheid op een stokje...het is een prachtig resultaat, petje af voor je werk. :thumb:

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

12

die van mij staat ook een end uit de buurt... :s :D  ik dacht ook al, goed voor de conditie!  ;)

13

Geweldige allebei. De roze vind ik super. Mag ik vragen welke kleuren je gebruikt heb voor de onderste roze? Ik krijg het nooit zo'n mooie hard roze kleur.

14 Laatst bewerkt door Carien (14-04-2013 09:10)

rose van Wilton gecombineerd met electric pink :) 
mn die laatste knalt lekker, maar verkleurd gauw :s vandaar dat ik ze gecombineerd heb  ;)

De boventaart is met hetzelfde bekleed als de ondertaart; onderste laag blaadjes is hetzelfde als de boventaart. Daarna steeds wat roze weg en wit erbij gedaan.

15

Dank je

16

Super mooi  :Y  :Y . Hoe maak je die aardbeienmouse?

Ik denk en kijk in "taart"

17

zo: http://www.deleukstetaarten.nl/recept/2 … ienmousse/  :)

18

De bovenste is een plaatje maar de onderste ziet er ook prima uit.. :thumb: