Re: Het is ROZE wat de klok slaat
Hartstikke bedankt voor de reacties!
Wordt helemaal blij van de taart van Lily! Mooie vlinder ook nog bovenop. Is die van gumpaste?
De topper is helemaal van marsepein, met 2 sateprikkers erin
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Het is ROZE wat de klok slaat
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hartstikke bedankt voor de reacties!
Wordt helemaal blij van de taart van Lily! Mooie vlinder ook nog bovenop. Is die van gumpaste?
De topper is helemaal van marsepein, met 2 sateprikkers erin
Wauw prachtig gemaakt
Nou dacht ik toch echt dat ik al gereageerd had op jouw taart
Ik vind ze zo leuk gemaakt en die kleuren: prachtig. Zo leuk kan roze dus zijn, dat bewijs jij hier wel mee
Wat een prachtige taarten en zo mooi strak!! Mooie kleuren ook. Schattig babietje. Mag ik vragen welk alfabet je gebruikt hebt op de babytaart. Ik ben nog een beginneling en heb nog geen alfabet. Ik vind dit wel een heel mooie.
Super taarten, echt mooooooooooooooi!!
wat een mooie strakke taarten! en ben zelf ook gek op roze, dus vind ze superschattig.
Prachtig strak afgewerkte taarten, met zorg aan gewerkt zie ik wel. Mijn complimenten!
Heel erg mooi! Allebei!!
Die eerste vind ik echt super! heb m opgeslagen hoor
beide taarten zijn erg mooi
heb de eerste taart ook opgeslagen ter inspiratie
Geweldige taarten. Vooral van de eerste word ik helemaal vrolijk
Wat een leuke taarten! de eerste is echt schattig
OOOOOO zie ze nu pas
Wat een mooie afgewerkte taarten zeg
allebei erg mooi!
Die zijn allebei erg mooi, wat een supervlinder op taart 1
Thnx voor de lieve reacties!
Grappig dat ie weer omhoog komt
Wat een prachtige taarten!!! Ik ga ze zeker opslaan. Harstikke leuk die regenboogkleuren bij dat roze. Goed opgelost.
En die babytaart.... wat een snoesje!! En die babykleertjes!!! Wat schattig. Maak je die zelf of zijn daar mallen voor?
Allebei geweldig mooi
Hele mooie taarten! Top!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Het is ROZE wat de klok slaat