Onderwerp: cakepops gemaakt van mini cupcakejes.
Ik heb wel een cakepopmaker maar wilde het ook eens met de minicupcakejes proberen.
Ik heb er caramelcake met een rolo in het midden in gedaan.
Men vond ze hier erg lekker.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cakepops gemaakt van mini cupcakejes.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb wel een cakepopmaker maar wilde het ook eens met de minicupcakejes proberen.
Ik heb er caramelcake met een rolo in het midden in gedaan.
Men vond ze hier erg lekker.
Ze zien er ook erg lekker uit :-)
Wat zijn het weer plaatjes, maar ben niet anders gewend van jou . Wat zit er op, is dat glazuur?
Groetjes Vonn
Wat zijn het weer plaatjes, maar ben niet anders gewend van jou
. Wat zit er op, is dat glazuur?
Groetjes Vonn
Het onderste is bruine chocolade, de bovenkant is roze chocolade en het toefje is van marspein waar ik een malletje van heb.
Hartelijk dank voor het compliment.
En weer komt ze met van die prachtige heerlijk uitziende dingen aanzetten.
Erg leuk! Zien er zooo schattig uit
Echt geweldig!!! Wederom!!
Wat een ontzettend leuke cakepops. Goed idee...moet ik ook eens proberen
Wat krijg ik toch altijd aardige complimenten, hartelijk dank daarvoor
Is het een mal? of hoe moet ik het me voorstellen?
Wat weer leuk bedacht! Zo simpel..maar je moet er maar op komen! Toppie hoor.
Zijn het echt gewoon minicakejes, onderste helft gedipt in bruin en bovenste in roze? Wat een beregoed idee van je en wat zien ze er ontzettend leuk uit. Lekker met een rolo van binnen, mmmmm.... Dit is ook een goed idee voor diegenen die geen cakepopvorm of -apparaat hebben trouwens.
Tieneke
Wat krijg ik toch altijd aardige complimenten, hartelijk dank daarvoor
Moet je maar niet zulke leuke dingen maken
hahaha...heb het niet goed gelezen...toefje is een malletje..sorry!
Hallo lieve mensen
Het toefje is een malletje, verder gewoon een mini cupcakeje het papiertje eraf gehaald, toen het onderste gedeelte in de bruine chocolade gedoopt en op zijn kop laten drogen met tegelijkertijd het stokje erin, daarna de lolly met de bovenkant in de roze chocolade en daar bovenop meteen het musketzaad en het toefje erop gezet en klaar is Kees ( of in dit geval Marion )
En natuurlijk weer allemaal erg bedankt voor de leuke complimenten
Wat een leuk idee, dat ik daar niet zelf op gekomen ben. Zie regelmatig op youtube cakepops in de vorm van cc tegen maar dan moet je weer cake met botercreme gaan mengen en die dan vormen. Maar dit vinden we hier niet lekker. Maar op deze manier zullen ze zo op zijn ben ik bang.
Wat een leuk idee, dat ik daar niet zelf op gekomen ben. Zie regelmatig op youtube cakepops in de vorm van cc tegen maar dan moet je weer cake met botercreme gaan mengen en die dan vormen. Maar dit vinden we hier niet lekker. Maar op deze manier zullen ze zo op zijn ben ik bang.
Ik ben ook geen botercremefan en de kinderen hier ook niet maar deze vonden ze erg lekker en ze waren dus ook zo op.
Het voordeel is ook dat je van elk cakesoort kan maken dus dan ook een lekkere cakepop hebt.
Ik de cakepopmaker maak ik ze ook altijd met lekkere cakesoorten van molen de arend ( zie link hieronder en werkt erg goed met de cakepopmaker )
http://www.molendearend.nl/?node=8&cat=26
Of bij de zuidmolen ( ook lekkere soorten en andere spullen )
http://www.de-zuidmolen.nl/Basis.aspx?T … &Smi=0
Jullie moeten hier toch eens kijken en kan je gewoon via internet bestellen.
Wel weer verzendkosten maar dat heb ik graag over voor een lekkere cakepop of taart en ik bestel dan ook altijd meerdere zodat ik weer even genoeg heb.
wat een leuk idee
Ennnnn ook weer zo leuk!
Mjammie....wat zien ze er gezellig en lekker uit..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cakepops gemaakt van mini cupcakejes.