1

Onderwerp: Body boetseren?

Hallo allemaal,

Ik had een vraagje. Ik mag voor volgende week zaterdag een vrijgezellenfeest taart gaan maken. Ik wil een bruid en bruidegom boetseren. Alleen vraag ik me af hoe jullie de body van de poppetjes boetseren? Is daar misschien een how-to van? Of kun je een body-mold ook ergens aanschaffen? Op de site hebben ze hem iig niet. :(

Alvast bedankt.

2

Re: Body boetseren?

Als eerste welkom op het forum! Ik heb je gelijk even gemeld omdat je niet in de juiste rubriek staat. Bij iedere rubriek staat bovenaan een sticky met informatie, misschien handig deze ook even door te lezen.
Nu zal je topic vanzelf worden verplaatst naar de juiste rubriek.

Wat betreft je vraag:
Er is een site, allesovertaart.nl, met megaveel how-to's. Wellicht dat je daar al een juiste uitleg of filmpje kunt vinden. Anders bied Youtube ook vele filmpjes. Ook googlen in de Engels term biedt vaak vele mogelijkheden. Succes!

3

De rubriek klein&fijn is een show-rubriek............bedoeld om te laten zien wat je hebt gemaakt aan cupcakes, boetseersels etc.........

Jouw vraag: [MOVE] -> decoreren

4

In dit topic: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=35342 staan een aantal verwijzingen naar how-to's voor bruidsparen boetseren..........