Onderwerp: sugarcraft-gun doet niet meer?
ik heb paar maanden deze en gebruikt niet erg vaak maar de laatste keer wil ik lijntjes maken en hij doet niet.
iemand ervaring?
lijkt niet kapot of zo,gewoon wil niet meewerken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » sugarcraft-gun doet niet meer?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb paar maanden deze en gebruikt niet erg vaak maar de laatste keer wil ik lijntjes maken en hij doet niet.
iemand ervaring?
lijkt niet kapot of zo,gewoon wil niet meewerken.
Zit dat ijzeren dingetje wel naar binnen geklapt? Normaal zie je dit niet, maar ik heb het ook eens gehad en toen zag ik een ijzeren driehoekje noem ik het maar, wat je even naar binnen moet klappen als het ware. Zit bovenaan in het deeltje met de schroefjes.
Als je er fondant doorheen wil doen gaat het sowieso al (veel) moeilijker, als je er fondant met tylose doorheen zou willen doen wordt het al (bijna) onmogelijk........
Ik heb het ook wel eens wat fruitcake zegt, dat dat palletje verstopt zit in het zwarte gedeelte, zeg maar. Dan duwt deze dus niet op de plaatjes+veer.
Als je er fondant doorheen wil doen gaat het sowieso al (veel) moeilijker, als je er fondant met tylose doorheen zou willen doen wordt het al (bijna) onmogelijk........
het was zonder tylose,callebaut was en die andere zachte maar het is opgelost,reperatie gedaan en hij werkt als niuwe
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » sugarcraft-gun doet niet meer?