1

Onderwerp: richting je taart praten...

Haha, ik wilde zo graag eens een zebraprintje maken, dat ik Nicky gewoon in die richting heb gepraat....

Op een zwarte streep knoeide ik per ongeluk wat tyloselijm....  :grr:. (gelukkig gebeurt me dat niet vaak)
beetje zitten vegen... maar niet echt weg kunnen krijgen, durfde de de streep ook niet meer eraf te halen, de kleine poging die ik waagde, zag er HEEL eng uit....
Nu heb ik dus 1 lelijke zebra streep... BAAL BAAL. Heeft iemand een tip/truc, hoe je geknoeide tyloselijm netjes van de fondant kan verwijderen...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TTT87SAI-D.jpg

en op verzoek de foto's van de close-upjes los en niet in een collage....
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WKA3C4R4-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZVBVJPOQ-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8CHL8FTA-D.jpg

2

Re: richting je taart praten...

Leuke taart zeg. En ik zie die streep niet hoor. Als ik een taart maak voor een neefje of nichtje en ik heb zin om iets bijzonders te maken, maak ik gewoon een verrassingstaart, dus zonder overleg. Vaak vinden ze het toch prachtig waar je mee aan komt zetten.

Tieneke

3

Vind hem heel geslaagd en ik zie ook zo op de foto de streep met tylose niet......... :)

4

Hele mooie taart. Ik zie die lelijke streep helemaal niet....dusss

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

5

Mooie zebrastrepen. Ik zie de vlek wel maar ach...
Misschien had je de kralenketting er nog over kunnen leggen maar ik zou me geen zorgen maken :)

6

ik vind hem goed gelukt!
Alleen eh... bij de riem klopt het lusje niet. Die gaat alleen om het losse deel heen, en zit normaal ook aan de andere (onderste) vast...Verder geen ramp hoor, maar mijn oog viel er ineens op, omdat je de gesp aan het  bestuderen was....

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

Mooie kleurencombinatie! Leuk!

8

mickeymama schreef:

ik vind hem goed gelukt!
Alleen eh... bij de riem klopt het lusje niet. Die gaat alleen om het losse deel heen, en zit normaal ook aan de andere (onderste) vast...Verder geen ramp hoor, maar mijn oog viel er ineens op, omdat je de gesp aan het  bestuderen was....

Ja je Hebt helemaal gelijk!  :Y  Ik zie nu ook dat ik de rest van de gaatjes vergeten ben, normaal maak ik ook nog extra gaatjes...  :/ ...
volgende keer beter opletten, ontvanger Nicky was gelukkig heel erg blij ermee (ze was helemaal verliefd op de taart vertelde ze...  :)

9

En dank jullie wel voor alle reacties. Gelukkig was toen de vlek eenmaal opgedroogd was er bijna niets meer van te zien. pffff... :x

mooie taart hoor!!! Vlek voor mij absoluut niet storend  ;)

11

mooie taart, geen idee hoe je zo'n vlek kan oplossen maar verbloemen kan meestal wel met iets  ;)  volgende x je roosjes wat dunner uitrollen?

Taart Smakelijk is de naam

12

ik zie niet welke streep het is hij is gewoon geweldig

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

Loretta schreef:
mickeymama schreef:

ik vind hem goed gelukt!

Ja je Hebt helemaal gelijk!  :Y  Ik zie nu ook dat ik de rest van de gaatjes vergeten ben, normaal maak ik ook nog extra gaatjes...  :/ ...
volgende keer beter opletten, ontvanger Nicky was gelukkig heel erg blij ermee (ze was helemaal verliefd op de taart vertelde ze...  :)

Natuurlijk zijn de ontvangers altijd tevreden. Die zien die kleine foutjes echt niet. Wij zijn de enige die dat zien omdat wij  zo streng
zijn op ons zelf. Maar iemand anders ziet het geheel en de WAUW factor. En dat is toch het allerbelangrijkste!!! Toch?????

14

cuppie cuppie schreef:
Loretta schreef:
mickeymama schreef:

ik vind hem goed gelukt!

Natuurlijk zijn de ontvangers altijd tevreden. Die zien die kleine foutjes echt niet. Wij zijn de enige die dat zien omdat wij  zo streng
zijn op ons zelf. Maar iemand anders ziet het geheel en de WAUW factor. En dat is toch het allerbelangrijkste!!! Toch?????

Zo is het! Daar doen we het voor!  :)