1

Onderwerp: Echte kunst!

Mijn zoontje werd 4. En ook al zou hij heel blij zijn met een schitterende taart, dit maakte hem nog veel blijer: een blanco bekleedde taart, en toegang tot (bijna) al mijn taartspulletjes.

http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/529504_398251160282097_708221784_n.jpg

Ja, dat is zijn naam. In spiegelschrift.

2 Laatst bewerkt door carol (10-04-2013 21:15)

Re: Echte kunst!

nog gefelicitaart Anna met je zoon en och wat leuk en heerlijk zo'n crea zoon ,das genieten toch als je dit bezig ziet.
taartgroetjes Carla

3

vroeger (lees: voor ik verslaafd was aan taarten decoreren: een half jaartje terug dus) liet ik mijn kinderen ook altijd zelf hun taart versieren met van alles en nog wat. Dat was inderdaad een feest opzich voor de kinderen....
Lief dat je je eigen creatieve geest even aan de kant zet voor je zoon.... (k kan me best voorstellen dat dat lastig is, je wilt hem ook graag blij maken met een prachtige taart die aan alle kanten klopt.  :thumb:

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

4

Och wat schattig en wat een geweldig leuk idee! Wat een plezier moet hij hebben gehad (en wat kan 'ie goed schrijven;-)

Taart van de week, zonder twijfel!  :thumb:

5

wat een super leuk idee ik denk dat dit bij de meeste kinderen beter aanslaat dan een kant en klare en wat heeft hij er een geweldig kunstwerk van gemaakt

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

6

Wat een geweldig leuke tart, wat zal je zoontje trots geweest zijn. Super idee trouwens.....scheelt een boel moeders tijd en misschien stress om het zo voor een verjaardag te doen!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

7

Prachtig!

en wat een super goed idee!!!!!!

en nog gefeliciteerd!!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

8

gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje, hij heeft een waar kunstwerk gemaakt van zijn taart............... :)

9

Bedankt allemaal! Hij was er ook heel erg trots op zelf. En morgen is er nog een grote-mensen-feestje, en daar heb ik toch stiekum een paar kleinigheidjes voor gemaakt ;)

10

wat een leuk idee en gefeliciteerd
en nog een taart decorateur in de dop ook

11

Ach gefeliciteerd, een echte kunstenaar :thumb:

groetjes elfje elly

12

Haha, die Rowen... doet er nu al alles aan om mamma's bedrijf later te kunnen overnemen!!
Superleuk bedacht&gedaan :Y

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

13

dat heet nou het perfecte verjaardagscadeau!

Take a walk on the cake side of life

14

Geweldig !

Groet, Jolanda

15

Gefelicitaart! Wat een super leuk idee!
Hij is inderdaad erg 'kunstig'  geworden.

16

Geweldig wat een fesst moet dat voor hem geweest zijn, en het ziet er echt uit als  moderne kunst

17

haha super leuk!!! ik zie het hem al helemaal doen. Nog gefeliciteerd met je kleine grote man.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

18

Gefeliciteerd...en idd schitterend resultaat. Wat knap van je dat je hem gewoon z'n gang hebt laten gaan....

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery