Onderwerp: Sili maken
ik wil met sili proberen maar ik heb vraag of iemand stukje kant heb ingedrukt in sili en krijg wel mooie malletje?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Sili maken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik wil met sili proberen maar ik heb vraag of iemand stukje kant heb ingedrukt in sili en krijg wel mooie malletje?
Wat je doet is het stukje kant op een vlakke ondergrond leggen.
Silly delen (1:1) kneden en bolletje of worstje erover heen leggen en dan heel zachtjes aaien tot de silly geheel over het stukje kant is. Als je een glazen snijplank gebruikt kun je ook vanaf de onderkant kijken of je voldoende silly aan de zijkanten hebt en dat hij dus niet te "dun" is.
en daarna laten drogen.
Succes.
edit: als je te hard de silly over de kant heen duwd, dan krijg je strepen en komt het patroon dus niet goed over. vandaar zachtjes aaien alle richtingen op.
Wat je doet is het stukje kant op een vlakke ondergrond leggen.
Silly delen (1:1) kneden en bolletje of worstje erover heen leggen en dan heel zachtjes aaien tot de silly geheel over het stukje kant is. Als je een glazen snijplank gebruikt kun je ook vanaf de onderkant kijken of je voldoende silly aan de zijkanten hebt en dat hij dus niet te "dun" is.en daarna laten drogen.
Succes.
edit: als je te hard de silly over de kant heen duwd, dan krijg je strepen en komt het patroon dus niet goed over. vandaar zachtjes aaien alle richtingen op.
bedankt voor tips.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Sili maken