Onderwerp: 1e communie taarten
Ik moet aanstaande zondag een 1e heilige communietaat maken. Heeft iemand een idee wat ik kan maken. Het is voor ern jongetje van 7. Groetjes kim
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » 1e communie taarten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik moet aanstaande zondag een 1e heilige communietaat maken. Heeft iemand een idee wat ik kan maken. Het is voor ern jongetje van 7. Groetjes kim
Daar heb ik ook gekeken. Ik ben daar niet bekend mee en zag naast thema ook echte kindertaarten. Kan dat ook voor een heilige communie
effe in het engels googlen...dan vind je genoeg ideeen
"Over de site" is bedoel voor vragen over de website.
Vragen over ideeën horen in Decoreren.
Hoe klassiek een communie-taart is, hangt ook wel een beetje van de regio af.
[MOVE] --> Decoreren
En wat wil degene die de communie doet?
Heb al een aantal communietaarten gemaakt voor mijn kids en enkele kids van mijn vriendinnen, maar daar hebben we de kids zelf laten beslissen.
Of moet het een "echte" communietaart worden? In dat geval heb ik geen idee
Bij een echte denk ik vooral aan iets in het wit. Kijk wat de kinderen dragen op zo'n dag. Sjieke kleding, meisjes in witte jurkjes met kant, lint, strikjes. Jongens ook in het net.
Hoe gelovig is de familie? (Verschilt ook per communicant).
Zijn ze er serieus mee bezig, dan is een referentie naar de communie, bijvoorbeeld een kruis, of rozenkrans wel goed denk ik.
Vraag wat het communicantje draagt en gebruik die kleuren als accent op je taart.
Zijn ze niet heel serieus er mee bezig, dan vinden ze een vrolijke taart misschien ook wel leuk.
Zelf zou ik hoe dan ook als basis iets wits kiezen. En inderdaad, overleg met het communicantje en de ouders.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » 1e communie taarten