Onderwerp: Angry Birds Letters!! Hoe??
Wie kan mij helpen aan het lettertype van Angry Birds of heeft een andere manier/ how to?? Please!!!!
Time will tell it allemaal wel!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Angry Birds Letters!! Hoe??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie kan mij helpen aan het lettertype van Angry Birds of heeft een andere manier/ how to?? Please!!!!
via dafont.com kan je die letters maken
ze heten alleen anders
effe op google zoeken
dankje, ik heb wel gegoogled maar kom er niet uit (blondt )
via dafont.com kan je die letters maken
ze heten alleen anders
effe op google zoeken
gevonden
feast of flesh
dankje, ik heb wel gegoogled maar kom er niet uit (blondt
)
hahaha herkenbaar
ik heb er toen ook heeeeeel lang naar moeten zoeken
http://www.dafont.com/feast-of-flesh-bb.font
dankjwel maar ik ben écht blond, ik ben er heen gegaan, heb als proefje ook de tekst ingevoerd (die niet te kopieren is ) op downloaden gedrukt, en vervolgens weet ik niet hoé ik er iets mee zou kunnen
je moet het lettertype downloaden
volgens mij staat dat recht van de pagina
en dan komt het als het goed is in word te staan
Uitprinten en puzzelen?
Uitprinten en puzzelen?
en dan idd uitprinten en puzzelen
of op eetbaar papier printen
Ik moet er volgende week ook 1 maken, vandaar! Ik heb het gedownload en ga het uitprinten en puzzelen!
dat wilde ik ook doen maar er gaat iets niet goed, ik krijg het lettertype niet bruikbaar in word
ik ga mjn pc wel even opnieuw opstarten, kijken of het dan lukt
Zou 1 van jullie anders ROAN 10 JAAR in die letters kunnen schrijven en naar mij toe mailen of is dat teveel gevraagd?
dat wilde ik ook doen maar er gaat iets niet goed, ik krijg het lettertype niet bruikbaar in word
ik ga mjn pc wel even opnieuw opstarten, kijken of het dan lukt![]()
Zou 1 van jullie anders ROAN 10 JAAR in die letters kunnen schrijven en naar mij toe mailen of is dat teveel gevraagd?
Heb je ze al? Anders zal ik ze even voor je in een Pdf file zetten zodat je hem kunt printen. (als word document heb je er nog niks aan omdat hij dan het lettertype niet herkend).
Als je 'm hebt gedownload, moet hij nog wel geïnstalleerd worden, heb je dat gedaan?
ja maar dat lukt om een of andere reden niet of niet goed...ikke nie snap nie
ja maar dat lukt om een of andere reden niet of niet goed...ikke nie snap nie
Je hebt ze als het goed is nu in je mail
je bent gewéldig!! dankjewel!!!
Liekie schreef:dat wilde ik ook doen maar er gaat iets niet goed, ik krijg het lettertype niet bruikbaar in word
Zou 1 van jullie anders ROAN 10 JAAR in die letters kunnen schrijven en naar mij toe mailen of is dat teveel gevraagd?Heb je ze al? Anders zal ik ze even voor je in een Pdf file zetten zodat je hem kunt printen. (als word document heb je er nog niks aan omdat hij dan het lettertype niet herkend).
Super bedankt nogmaals, het was even stressie en ook niet exact geworden zoals ik wilde (dat lag aan mijzelf maar de ontvangers waren er erg blij mee dit is het geworden en ik heel blij met de hulp die ik mocht onvangen! Tóp!!
Ik had het voor mijn zoon gemaakt door grote letters te snijden en hier dan met een gebaksvorkje de randen rafelig te trekken
Paula_Wiertsema schreef:Liekie schreef:dat wilde ik ook doen maar er gaat iets niet goed, ik krijg het lettertype niet bruikbaar in word
Zou 1 van jullie anders ROAN 10 JAAR in die letters kunnen schrijven en naar mij toe mailen of is dat teveel gevraagd?Heb je ze al? Anders zal ik ze even voor je in een Pdf file zetten zodat je hem kunt printen. (als word document heb je er nog niks aan omdat hij dan het lettertype niet herkend).
Super bedankt nogmaals, het was even stressie en ook niet exact geworden zoals ik wilde (dat lag aan mijzelf
maar de ontvangers waren er erg blij mee dit is het geworden en ik heel blij met de hulp die ik mocht onvangen! Tóp!!
![]()
Zie nu pas dit bericht weer. Vind hem erg leuk geworden en blij dat ik je heb kunnen helpen!
thanks da's lief
Help ik krijg het ook niet voor elkaar, zou iemand mij in Jip en Janneke taal uit kunnen leggen wat te doen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Angry Birds Letters!! Hoe??