Onderwerp: Draak pfffff 2
Mijn drakentaart is uiteindelijk af gekomen maar wat vind ik zo'n kop maken moeilijk!!
Je begrijpt: tips zijn welkom....
Ow, ik denk dat ie bij 3D moet... Ik meld mezelf wel...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Draak pfffff 2
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn drakentaart is uiteindelijk af gekomen maar wat vind ik zo'n kop maken moeilijk!!
Je begrijpt: tips zijn welkom....
Ow, ik denk dat ie bij 3D moet... Ik meld mezelf wel...
Wauw mooi hoor, knap werk
Gaaf zeg!
Deze gave draak mag inderdaad naar de 3D taarten. Bedankt voor het zelf melden.
Move ~>
Hij is wel heel gaaf!!!
Wauw, die is gaaf!!
Ik vind hem geweldig en idd.die kop ik vind het een ramp.Ben voor mijn zoontje een draak aan het boetseren voor bovenop een taart ben gister al met de derde kop begonnen pfffffffffff.Nu dacht ik oh hij is best aardig.....nu zie ik deze en moet om die van mij gewoon lachen
Hih, geestig berichtje Appeliete, ik ben benieuwd naar je taart!
Ziet er super uit ,hoor.
Oooooh als mijn zoontjes dit zien willen ze er vast ook zo een! Dat kan ik echt niet!! Ik vind m heel mooi en die kop ook!
prachtig kleur verloop
Hij is gaaf hoor, heel mooi gemaakt. Zat er net zelf aan te denken om een keer op deze manier een wat stoerdere draak te maken, toevallig.
Hij is prachtig gemaakt met dat kleurverloop en ik vind de kop geweldig
Prachtig!
Mooie draak!
Super mooi! Zijn de kop en staart volledig van fondant?
Wow super gaaf!!! zou je ook met ons willen delen hoe je hem maakt want ik zou hem heel graag willen pikken, gebruik je voor de kop van de draak alleen fondant of is het een cake?
Alleen het voorste gedeelte van de kop is van marsepein, niet van fondant.
Het gedeelte dat aan de nek zit is cake met marsepein er over heen.
Maak 'm gerust na hoor, vind ik een compliment.
Wel leuk als ik 'n fotootje er van zie later!
Wow, ik vind hem echt super mooi! De kop, de kleuren, alles!
Bietje 8,
Als ik ooit het lef heb om hem te maken zal ik zeker een fotootje plaatsen maar ik weet zeker dat ik hem noot zo mooi kan krijgen als jij.
Wow jouw taart is echt spectaculair te noemen, wat een creativiteit en hoeveel tijd is daar wel niet in gaan zitten?
Echt super gaaf.
Maar heb je de hele kop van marzepein gemaakt want dan heb je nogal wat marzepein nodig en de nek hoe heb je die precies gemaakt?
Sorry hoor erg veel vragen maar ik wil hem inderdaad een keer pikken als je het niet erg vind want vind hem zoals ik al 3x heb gezegd echt ssuper gaaf.
Een taart die je in vuur en vlam zet zeg maar
ik vind hem geweldig, en helemaal niet te zien dat je de kop moeilijk vond hoor! Volgens mij is dat een 1 april grap van je
Hé Marulanda,
Eerst heb ik een biscuit gebakken van 20 cm doorsnee en daarop een boltaartje geplaatst. Natuurlijk met lagen vulling ertussen. De staart, de nek en de kop heb ik gevormd van een andere biscuit die ik gebakken had. Een beetje aan elkaar geplakt van vulling en botercreme.
En dan beplakken maar he, gewoon met rondjes. Bij de staart beginnen, dan is de 'vleug' goed.
Tja, die kop....een gedeelte was dus cake dus daar zitten schubben overheen en die neus met die 2 groeven erop heb ik er aan geplakt.
Ik bak ook pas taarten vanaf afgelopen kerst hoor. Gewoon aan beginnen. Het komt toch wel goed!
Go go girl
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Draak pfffff 2