1

Onderwerp: Waar koop ik the mat (in Amerika)

Hallo allemaal,
Geen idee of ik in de goeie kant zit. Maar ik heb een vraagje: Wij zitten op dit moment in Amerika en ik wilde The Mat hier vandaan meenemen. Nu is mijn vraag, weten jullie misschien waar ik die kopen kan??? Ik was al bij Michaels, maar die heeft hem niet en ik heb geen idee wat voor winkel ik nu moet hebben. Zijn er bakwinkels zoals de leukste taartenshop of zo??
Ik kijk elke dag wel even op de site, dus ik hoop dat iemand een antwoord voor me heeft.

2

Re: Waar koop ik the mat (in Amerika)

Ja of misschien bij kookwinkels? Kan zo gauw ook niks op internet vinden als je googelt. Hoop voor je dat je 'm kan vinden!

3

The Mat is om te bekleden, dus zit je in "bakken & vullen" niet in de juiste rubriek, maar ipv naar de rubriek "Bekleden" verhuis ik je naar Taartdecoratie Algemeen, ook voor alle 'waar koop ik wat' vragen :)

En ik zal gelijk even je titel aanpassen zodat duidelijker is wat je met The Mat wil :)

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Op de site van sweetwise.com staat een store locator.....en contact info. De snelste stap is om hen even te bellen?

5

Iedereen bedankt voor het reageren. Jullie willen het niet geloven, maar via de Store locator heb ik ontdekt dat er twee shops zijn. Één in Nashville en één in Memphis. Ik ben in allebei de plaatsen geweest. In Nashville zelfs in de straat van de winkel, maar dat wist ik toen dus niet. En nu zijn we dus te ver weg, zijn inmiddels in Amarillo. Baaaaaalen!!!!!!
Dus nu maar hopen dat ik nog iets anders vind, en anders gewoon in Holland.

Mijn schoonzus heeft hem voor mij besteld via het internet omdat in heel New york geen winkel was die hem verkocht. Mijn ouders hebben hem vervolgens mee naar Nederland genomen. Maar ja, moet je wel een adres in Amerika hebben... :rolleyes:

7

Bouwhuis verkoopt hem gewoon

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda