1 Laatst bewerkt door Loretta (08-04-2013 15:24)

Onderwerp: helemaal fout volgens zoonlief..

Leuk dat bijna elke taart ook een verhaal heeft.....
Ik mocht voor iemand een "minecraft"-taart maken.

Ik vond hem aardig "minecrafterig....."
Maar volgens mijn zoon klopt er helemaal NIETS van. Hij was erg teleurgesteld. Heb ik schijnbaar diverse minecraft werelden door elkaar gegooid. ..oeps...

"Normaal vind ik je taarten wel mooi hoor, maar als je dan een dirtblock maakt ( ik denk nog: dirtblock.. :x ) moet je het wel goed doen ma!".
Komt er daar een technisch minecraft verhaal uit mijn zoon, daar mijn oren van gingen klapperen....HAHAHA...

"Ach jongen het moet voor mama ook wel haalbaar zijn".. Hij: "Maar dat kan jij toch!".... Tja leg dan ook nog maar eens uit dat de ene papa en mama iets meer voor een taartje kunnen betalen dan de andere... Maar daar snapt hij dan (nog) niets van.....
ook niet dat ik in elk taartje (groot of klein, eenvoudig of complex) evenveel liefde steek... 

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RIQP4EMO-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-A6P4GOFK-D.jpg

2

Re: helemaal fout volgens zoonlief..

Ik heb geen verstand van minecraft, maar ik vindt het wel heel leuk!

Made with love!

3

Leuk zeg! En dat minecraft is hot!

4

Ik vind hem leuk hoor! En ook ik heb geen verstand van minecraft maar kan  heeel goed zien dat het minecraft is!

5

Thanks lady's Hopelijk vind Mike dat morgenochtend ook. Daantje ik heb even naar je taarten gekeken, mijn hemel wat die zijn MOOI!! hopelijk kom ik ooit in die richting... (halverwege zou ik al blij mee zijn...hihi)

6

ik ga vandaag een minecraft maken had er nog nooit van gehoord  ;)

deze is leuk!

Groetjes Carolien

7

Weet ook niets van minecraft, maar vind de taart wel leuk.

8

haha kinderen he ..lol maar uiteindelijk is het toch een mooie taart :)

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

9

Heel goed gelukt hoor, en ik speel minecraft!

Alleen voor het verassingseffect had ik de creeper (groene wezentje) achter het poppetje gezet - ik schrik me altijd wezenloos als ik ineens het gesis van een ontbrandend lontje hoor.

De creepers rennen op je af en als ze dichtbij zijn dan hoor je een lontje branden en doen ze BOEM binnen een seconde of 3. Dus dat is paniek als je dat gesis hoort. Bij mij in ieder geval.

Maarreh, echt mooi gemaakt, prachtige houtblokken en poppetjes! Wat mij betreft helemaal minecraft.

10

Ik vind hem heel leuk. Maar kinderen kunnen soms hard zijn haha.. Mijn zoontje meent ook altijd dat ik ALLES kan maken wat hij in zijn bolletje heeft bedacht...

Mooie taart  :thumb:

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

11

Dat je minecraft nou niet ken... Uit welke eeuw kom jij haha. Neehoor geintje. Ben op de hoogte via en door mijn oppaskinderen.
Ik vind hem goed gelukt. Ben benieuwd wat de onvanger er van vind.

12

Hoi hoi Thanks voor jullie reacties!! echt leuk dit forum!!  :Y

De ontvanger vond hem TOP! Hij dacht dat hij zelf het "poppetje" was, maar voor de minecraft liefhebber: die heet schijnbaar STEVE.....

maar missie is dus geslaagd!! ;)

13

Pietje schreef:

Dat je minecraft nou niet ken... Uit welke eeuw kom jij haha. Neehoor geintje. Ben op de hoogte via en door mijn oppaskinderen.
Ik vind hem goed gelukt. Ben benieuwd wat de onvanger er van vind.

...vorige eeuw...  :D