1

Onderwerp: (melkvrije) bountyganache... wat zou er lekker bij smaken?

Ik heb vandaag van een blik kokosmelk, pure ( melkvrije) chocolade beetje vanillesuiker en poedersuiker een heerlijke ganache gemaakt, die nu staat optestijven ( is dat nederlands?? soms weet ik het niet meer  :grr: ) in de koelkast als hij het redt :9  om een taart mee te vullen. hij is echt heerlijk en smaakt naar Bounty  :) :9  en is op de koop toe helemaal melkvrij  :Y 

Ik heb een caramelsiroop om te tremperen die een beetje een kokostoon in de smaak heeft. Nu ik wil er nog iets fruitigs bij om het te balanseren, want de ganache is wat zwaar.  Maar wat... ik dacht aan of ananas of frambozenjam....

Heeft nog iemand anders een voorstel...!  . ik hoor het gaarne:)

2

Re: (melkvrije) bountyganache... wat zou er lekker bij smaken?

Ik heb van de week een proeverij gehad met een bruidspaar, waarvan de bruidegom ook melkvrij gebak moet hebben. Ik had hen een paar voorstellen gegeven, waaronder kokosvulling. Ik heb dit bij de proeverij, op zijn verzoek, gecombineerd met bosvruchtenvlaaifruit en vonden het allebei heerlijk. Is meteen ook de keuze geworden voor 2 van de 3 lagen van de bruidstaart :) Dus wellicht is zoiets ook een optie...

3

ik denk dat het met ananas een heerlijke en frisse combinatie is!
Mmmmmm

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

4

ananas is superlekker met kokos!

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5

bedankt voor de tips! :)