Onderwerp: onze website is klaar
hallo allemaal
Na hard werken is onze website klaar.
we zouden graag van jullie horen wat jullie er van vinden.
taartoretto.nl
like ook onze facbookpagina al jullie dat leuk vinden
facebook.com/Taartoretto
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » onze website is klaar
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo allemaal
we zouden graag van jullie horen wat jullie er van vinden.
taartoretto.nl
facebook.com/Taartoretto
Ziet er leuk uit! Leuke kleuren en lettertype .
Maar toen ik het stukje over Taarten aan het lezen was, ging deze ineens over in Boltaart enz. Omdat ik nu op de iPad zit lees ik niet zo snel ( geen leesbril op en geen zin in steeds te vergroten/verkleinen ) en was dus nog niet klaar met lezen. Ook zag ik dat je in een stukje marsepijn had staan......
Tijdens deze workshop gaan we een basistaart vullen, bekleden met marsepijn en decoreren.
marsepijn?
hoi
ja ik heb het ook gezien ga het zo snel mogelijk veranderen.
bedankt Ester en Karin
Het valt me op de homepage direct op: jullie gebruiken 'u' en 'je' door elkaar........
*gaat even verder kijken*
Leuke site hoor, maar begrijp ik nou goed dat je je hebt geregistreerd zodat je je website onder de aandacht kan brengen?
Wellicht dit stukje gemist bij het akkoord gaan:
Registratie met als doel reclame te maken voor je eigen website of je bedrijf is niet gewenst,
Ik stel voor dat je, zonder reclame, lekker mee doet op het forum en later nog eens feedback over je website vraagt.
Je bent overigens, als jullie een bedrijf zijn (en die indruk wekt de site zeker) zowel op de eerste als op de tweede site verplicht je algemene voorwaarden leesbaar te maken..... dus niet alleen een (piep)klein linkje om ze te downloaden. Daarnaast moet je ook je KvK-nummer vermelden.........
Nog genoeg ruimte tot verbetering......
Maar doe zoals Marianne zegt, eerst voorstellen en lekker meedoen op het forum voordat je binnenvalt en hier en daar (dit is niet het eerste schrijfsel met deze 'reclame' erin) je site/shop promoot.......
hallo allemaal
we zouden graag van jullie horen wat jullie er van vinden.taartoretto.nl
facebook.com/Taartoretto
ehm, als is even naar je berichten aantal kijk,
ben je hier nieuw,
misschien eerst even voorstellen e.d.?....
Komt nu over alsof je hier alleen maar geregistreerd hebt om je/ jullie site onder de aandacht te brengen,
en tips te krijgen...
(volgens mij heeft deze site ook regels hiervoor)
Leuke site hoor, maar begrijp ik nou goed dat je je hebt geregistreerd zodat je je website onder de aandacht kan brengen?
Wellicht dit stukje gemist bij het akkoord gaan:Registratie met als doel reclame te maken voor je eigen website of je bedrijf is niet gewenst,
Ik stel voor dat je, zonder reclame, lekker mee doet op het forum en later nog eens feedback over je website vraagt.
oeps, ik had nog niet verder gelezen...
nou ja, is het in elk geval duidelijk, haha
Veel plezier hier op het forum!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » onze website is klaar