1

Onderwerp: Mijn allereerste taart :)

Was aan het zoeken naar een hobby en omdat ik graag dingen maak kwam ik op het idee voor taarten te maken :)
Ik ben nog maar 20 jaar dus nog geen hopen ervaring hierin.
Maar mijn eerste taartje is al een feit :)
Benieuwd wat jullie ervan vinden? :) http://www.facebook.com/photo.php?fbid= … mp;theater

2

Re: Mijn allereerste taart :)

Kan de foto niet zien.

3

Misschien moet je de foto op een andere site zetten, ik heb namelijk geen toegang tot je facebook omdat ik niet met je bevriend ben, ik kan de foto dus niet zien...

4

Je kan via imageshack.us gratis foto's uploaden.
Maak een accountje aan, dan slaan ze je foto's op. Bij My immages en als je op het blauwe i-tje klikt rechts boven in bij je foto's dan staat er in het boxje forums een linkje die je zo hier kan plakken.
Ik hoop dat het lukt! en ben benieuwd naar je taart! Als het niet lukt mag je het altijd vragen aan mij of aan iemand anders. ze helpen je graag hier!

It's a piece of.. Cake <3

5

ik ben nu wel nieuwsgierig :-) leuke hobby blijft het!

6

NOrmaal kan je hem nu wel zien :) heb men profiel aangepast =) maar ga ook de raad volgen om via die imageshack hem erop te zetten :)

7

En hier de link http://imageshack.us/photo/my-images/197/sam0844.JPG/ :)

8

Vind hem voor een eerste leuk, gewoon lekker doorgaan, het is een leuke hobby en je leert iedere keer weer iets nieuws.

9

En als je er img van maakt in plaats van url, dan is hij helemaal super!

http://imageshack.us/photo/my-images/197/sam0844.JPG/

(dus de url tussen de [] vervangen voor img.
en de / laten staan!)

En ik vind het een hele mooie taart!
vooral door gaan!

10

Ik ben ook net begonnen en ik vind hem er heel leuk uitzien!
Op deze site zie je de prachtigste taarten maar dan moet je wel heel veel oefenen om ze zo te krijgen. In mijn omgeving zijn er veel mensen die marsepein en/of fondant niet lekker vinden (ja, ik snap het ook niet...) anders had ik er veel meer gemaakt om te geven.
Om ze nou allemaal zelf op te eten...Denk niet dat de weegschaal daar blij van wordt!

Ik hoop dat de taart lekker smaakt!

11

Dit probleem heb ik dus ook dat er veel mensen zeggen dat ze de fondant/marsepein niet lusten :s wat zijn andere alternatieven om men taart toch mooi te maken ?

12

Ganache of botercreme kan werken. Maar waar ik laatst achter ben gekomen is marsepein met fondant samen is veel lekkerder dan marsepein of fondant apart op taarten. probeer dat eens! En blijf je taartjes posten!

13

ik vind hem lief :)

14

Die letters heb je mooi gedaan zeg, herkende gelijk het font. Leuk taartje!  :thumb: