1

Onderwerp: Boze cupcakes

Owen wilde dolgraag een Angry Birds stapeltaart voor zijn verjaardag, maar lust naar eigen zeggen helemaal geen taart....dus tja....
Stapeltaart gemaakt ( zie elders op dit forum) en speciaal voor de jongeman losse bijpassende cupcakes

http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/532009_465166483561706_139006444_n.jpg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Boze cupcakes

Wow die zijn boos  :D en mooi strak!

3

ik vind zelf de rode in de middelste rij het meest boze vogeltje hihihi, de zwarte schele is ook wel leuk  :rolleyes:

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

Leuk! Die snaveltjes zijn echt leuk!  :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

5

ze zijn eigenlijk best simpel te maken hoor, ook de snaveltjes

6

Oh die zijn gaaf! Lijkt me ontzettend leuk om een keer te maken. Mijn zoon is er helemaal gek op.
Mag ik vragen hoe je de snaveltjes maakt? Want dat is denk ik erg bepalend voor het koppie.