1

Onderwerp: Het is dat het de buurjongen is.......

anders had ik mooi nee gezegd :lol: . Ik heb echt helemaal niks met skylanders en andere actiefiguren :nooo  (als moeder van 2 meiden). Ik heb het ook echt moeten googlen en hij wou graag swarm erop toen er plaatjes van dat beest tevoorschijn kwamen sloeg mijn hart echt een paar keer over. Hoe ga ik dat beest in vredesnaam in elkaar zetten na poging 3 was ik er klaar mee en ben naar bart smit gegaan :D. Zo hadden we ook gelijk een kadootje voor hem!

Gevuld met een laag zwitserse room, laagje lemoncurd, en een laagje slagroom met framboosjes en frambozencurd.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3L8DSNO4-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TSEB73AF-D.jpg

bedankt voor het kijken!

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

2

Re: Het is dat het de buurjongen is.......

Nou mooi gedaan hoor!

3

Ha Marije,
Ik wilde, voor de makkelijkheid ook maar een poppetje kopen, maar dat was toch niet echt de bedoeling, volgens mijn nichtje, die de taart besteld had. De poppetjes zijn zo gedetailleerd, dat boetseren in dit geval niet echt voor mij weggelegd was.
Mooi taartje heb je er van gemaakt!!

4

Toch een superleuke taart geworden........... :)

5

Super gemaakt hoor. Die poppentjes zijn idd erg lastig na te maken vind ik.
Super goed opgelost :thumb:

6

:thumb:  :thumb:

:shh: ik heb een keer de hamer van zo'n poppetje erop gemaakt, dat kon ik nog net fabriceren ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

Ik heb ook helemaal niks met skylanders en het lijken me ook rot dingen om te boetseren  :Y
Het is een leuke taart geworden!

8

Supertaart! Skylanders boetseren daar begin ik ook niet aan... pfff. Mooie letters trouwens, die zijn van???  :think: