1

Onderwerp: eindelijk mijn website ook in Nederlands taal!!!

Hallo,
6 maanden geleden heb ik mijn website gemaakt en was het alléén in Engels.
Zo, nu heb ik ook in Nederlands taal geschreven met de hulp van een Nederlandse vriend van mij. ;)
Wat moelijke taal is het!

Om 18 mart staat mijn bedrijf "Sweet Island" inschrijven bij de Kamer van Koophandel.

de volgende stap is mijn webwinkel als italiaanse patisserie en meer... :D   ik ben aan het werken!!!!

hier is de link:
www.sweetisland.eu

bedankt en feedback zijn altijd wekom.

2

Re: eindelijk mijn website ook in Nederlands taal!!!

Mooie site hoor. Heb er zelf geen een dus feedback geven vind ik een beetje lastig.

succes verder!

Je website ziet er gezellig uit! Ik heb je gemaild met wat feedback, dan kun je zelf kijken of je er iets mee doet...

succes!

MjammieMarjo schreef:

Je website ziet er gezellig uit! Ik heb je gemaild met wat feedback, dan kun je zelf kijken of je er iets mee doet...

succes!

ik heb het gezien...nog meer foutjes!!! :think: wat moelijke taal!

bedankt  :)

Ja, ik kan me voorstellen dat het lastig is! Gelukkig hoef ik nooit stukken in het Italiaans te schrijven :+  :D

MjammieMarjo schreef:

Ja, ik kan me voorstellen dat het lastig is! Gelukkig hoef ik nooit stukken in het Italiaans te schrijven :+  :D

Wanneer je nodig hebt, ik kan je help!!! :D

7

Leuke site! En een spelfoutje meer of minder maakt niet uit, het gaat om de boodschap en de foto's!

Aandetaart schreef:

Leuke site! En een spelfoutje meer of minder maakt niet uit, het gaat om de boodschap en de foto's!

Bedankt voor je reactie.
Ik heb gezien....€ dubbel!!!!er was niet en nu is het dubbel!!!!gggrrr....

groetjes
Simona

9

ziet er goed uit, alleen.... wil je perfect nederlands? Dan nog een keer helemaal goed na laten kijken door iemand met taalgevoel.
Ik heb alleen de homepage gelezen en die loopt nog lang niet lekker  :s
Super dat je zo bezig bent, maar inderdaad, nederlands is niet makkelijk :s  :grr:  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl