Onderwerp: Planning baby taart, help!
Hallo medebaksters,
Ik heb jullie hulp nodig. Eind mei is een vriendin van mij uitgerekend. Ze krijgt een tweeling, dus er is een kans dat het eerder komt en ze is ook al echt heel dik! Wel heel mooi dik Ik wil het geven na de bevalling, maar ja, je weet natuurlijk niet wanneer dat is...
Ik wil een stapel maken van twee taarten, dus niet super groot. De vulling wordt met slagroom, dus moet sowieso koel gehouden worden. Gelukkig heb ik wel een extra vriezer, dus ruimte zat
Nu mijn vraag. Wanneer moet ik beginnen? Of hoe hebben jullie dat gedaan? ik werk 40 uur pw. dus ik kan niet pas beginnen als ze is bevallen en dan de volgende twee/drie dagen ff knallen... Ik moet iets voorbereiden.
De versiersels (roosjes/strikjes/bloemetjes) kan ik al eerder maken, twee/drie weken voor de datum? Maar als ze dan te vroeg geboren worden, komt de taart misschien wel een week later...
De vulling en bc creme kan ook al eerder en dan in vriezen, misschien ook al twee weken voor de datum?
Mijn nichtje is ook nog eind mei jarig en wil de kleine zeemeermin maar gelukkig ik heb hulp! Een vriendin van mij vind het zo leuk om te doen. Ze heeft mij al een keer geholpen en ze heeft erg echt gevoel voor. Alleen heeft ze het nog niet vaak gedaan, dus ga ik de komende maand de kneepjes van het vak leren! Ook erg leuk om te doen, samen freubelen.
Maar ja, ik had maar 1 vraag en het is een heel verhaal geworden. Alvast bedankt voor het lezen en reageren!
Groeten,
Jacqueline
Ps. de taart is wel een verrassing, dus