Onderwerp: babyshowerrr met een verrassing!
Hooi,
Afgelopen week heb ik een taart gemaakt voor een babyshower. De vraag was alleen of er iets met roze in verwerkt kon worden. Nou ja zo gezegd zo gedaan.
Dit is het resultaat:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » babyshowerrr met een verrassing!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hooi,
Afgelopen week heb ik een taart gemaakt voor een babyshower. De vraag was alleen of er iets met roze in verwerkt kon worden. Nou ja zo gezegd zo gedaan.
Dit is het resultaat:

Mooi geboetseerd!
bedankt!
Leuke taart en mooi geschreven ook! heb je dat met de hand geschilderd de tekst? 
wat een leuke taart
en ra ra wat zou het zijn ?
het is een lief taartje
leuk zeg! weer eens wat anders 
Heel mooi gemaakt!
Leuke taart en mooi geschreven ook! heb je dat met de hand geschilderd de tekst?
Dankje! Ja ik heb het met een food writer geschreven, ik heb nog nooit geschilderd dat zou ik wel graag een keer willen proberen. Kan dat gewoon met Wilton kleurstof?
Mooie taart en netjes geboetseerd!
wat een supere taart en mooi geboetseerd zeg ze zijn er wast heel blij zijn geweest
groetjes evrim
Paola schreef:Leuke taart en mooi geschreven ook! heb je dat met de hand geschilderd de tekst?
Dankje! Ja ik heb het met een food writer geschreven, ik heb nog nooit geschilderd dat zou ik wel graag een keer willen proberen. Kan dat gewoon met Wilton kleurstof?
Ja dat kan met kleurstof, vermengd met bijv. alcohol
Niet te dun, dan met een kwastje schilderen.
geweldig mooi 
gizEm schreef:Paola schreef:Leuke taart en mooi geschreven ook! heb je dat met de hand geschilderd de tekst?
Ja dat kan met kleurstof, vermengd met bijv. alcohol
![]()
Niet te dun, dan met een kwastje schilderen.
Ooh bedankt voor de tip! Alcohol die je bijv. bij de drogist kunt halen??
Dank je wel Mistey!! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » babyshowerrr met een verrassing!