Onderwerp: Een lieve én een stoere Minnie Mouse stapeltaart.
De Minnie Mouse taart voor de eerste verjaardag van mijn achternichtje Miley is in de stijl van het uitnodigingskaartje gemaakt. Mijn nichtje had een foto gemaild zoals ze de taart graag wilde hebben. Alles in zachte, lieve kleurtjes want hier zou ook het huis mee versierd worden.
De onderste laag is gevuld met chocoladeganache en witte chocladecreme. De tweede laag is gevuld met bokkenpootjescreme en chocoladecreme. De derde laag is gevuld met stroopwafelcreme en de top is gevuld met piepschuim :-)
Ook nog een klein meptaartje voor de jarige jet gemaakt:
De andere Minnie Mouse taart was voor mijn nichtje en die moest wel een stoerdere look krijgen. Alle versieringen waren zwart, wit en rood dus het was niet moeilijk welke kleuren de taart moesten worden. De vulling van de onderste taart: stroopwafelcreme met caramelcreme. De middelste taart is gevuld met bokkenpootjescreme en chocoladeganache. Het bovenste taartje is ook gevuld met piepschuim
Foto met kaars:
Mijn zus had de versiering voor in huis zelf gemaakt, dit is een foto van één van de creaties die ze gemaakt heeft:
Op mijn blog staan nog een aantal foto's dus als je meer zou willen zien, moet je daar even een kijkje nemen
Bedankt voor het kijken!