Onderwerp: Buttercream kruistaart en harttaart
Deze taarten waren all buttercream, behalve de belletjes en de 50 op het hart.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Buttercream kruistaart en harttaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze taarten waren all buttercream, behalve de belletjes en de 50 op het hart.

Wat een prachtig kruis. Heel mooi gedaan 
hmm zien er lekker uit en mooi gedaan ook 
mooi gedaan hoor, hoe heb je de buttercreme zo wit gekregen?
knap gedaan zeg! 
Strak gespoten, leuk om deze taarten hier ook te zien langskomen.
Tieneke
Dank jullie wel voor al die lieve complimenten:D
Ik hou er echt van om deze stijl taarten te maken! American Style 
Tiesrani ik heb mijn buttercream zo wit gekregen door het lang te mixen en de dubbele hoeveelheid poedersuiker te gebruiken vergeleken met de boter (zo voorkom ik dat de buttercream naar boter smaakt). Ik gebruik goedkope boter omdat die geen ''echte'' botersmaak heeft. De buttercream is dan lekker romig en smaakt helemaal niet naar boter maar naar een soort van vanilleijs op kamertemperatuur:D
Wat knap, ook die gespoten rozen zijn prachtig.
Zien er zeker mooi uit!
ziet er echt heeeeeel mooi uit hoor! het kruis is mijn favoriet.
k vraag me alleen af waarom er een kruis als taart gemaakt wordt... niet als rare vraag, maar gewoon... t is niet iets voor de hand liggends voor de meeste mensen.....
ziet er echt heeeeeel mooi uit hoor! het kruis is mijn favoriet.
k vraag me alleen af waarom er een kruis als taart gemaakt wordt... niet als rare vraag, maar gewoon... t is niet iets voor de hand liggends voor de meeste mensen.....
Dank u wel en dat mag u gewoon vragen hoor!!:D
Het kruis was voor een feest in de kerk en aangezien het kruis is waar het hele Christelijk geloof om draaid word dat vaak afgebeeld in zoveel dingen! Ik heb ook een keer een bruidspaar gehad dat als taarttopper een kruis wilde en dat kregen ze ook! 
Hele mooie taarten BlessedCakes.....
Een kruis wordt ook vaak in als communietaart gekozen....dus niet zo vreemd vanuit katholiek oogpunt....
Blessed....hoe is je recept van de buttercream dan? Ik maak mijn crèmes met BBR (behalve uiteraard om af te smeren onder fondant, dan gebruik ik het 1:1 recept).....
Dank je wel voor je antwoord.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Buttercream kruistaart en harttaart