Onderwerp: [FEEDBACK] probeersel bloemen
Ik heb een poging gedaan 2 lelies te maken. Maar helemaal happy ben ik er niet mee , wat vinden jullie?
en
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [FEEDBACK] probeersel bloemen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb een poging gedaan 2 lelies te maken. Maar helemaal happy ben ik er niet mee , wat vinden jullie?
en
Niet happy, vind ze erg mooi hoor
niet happy?!ik vind ze prachtig! Is m'n lievelingsbloem de bovenste!
Vind hem mooi, ik ga van de week als mijn bestelling binnen is me er ook aan wagen.
Heb je de bloemen van gumpaste gemaakt?
Ik vind ze ook al schitterend hoor. Mag ik vragen welke veiner je hebt gebruikt?
Bedankt voor jullie reacties! Maar vinden jullie die bovenste niet erg vlekkerig dan? De punten mogen ook wel minder geel denk ik
En bij die onderste vind ik de rand die ik heb bewerkt met de balltool te opvallend, maar hoe kun je die mooier krijgen? Het reliëf gaat weer weg als je gaat frillen
Ik heb inderdaad gumpaste gebruikt, dat werkt echt heel prettig. De veiners die ik heb gebruikt zijn de Squires Kitchen Amaryllis en de FMM Arum Lily.
niet happy?? hè, echt super mooi. ik zie geen rare dingen
Ik vind ze mooi, maar ik snap wat je bedoelt bij de tweede bloem met het verdunde randje. Ik het een idee om dat eerst te doen en dan te veinen?
En bij de eerste: misschien kunnen de puntjes inderdaad wat subtieler, maar ik vind het niet storend.
O, dat ga ik zeker even proberen, eerst dunner maken en dan pas veinen, dank je!
ik vind ze erg mooi
al mag de 1e mss iets dichter(minder ver open) bij het midden maar ik kan het niet dus mag eigenlijk geen commentaar leveren
Ja, dat klopt wel, eigenlijk moet het wat meer een "toeter-vorm" zijn, ga ik proberen, dank je wel!
Ik vind ze mooi, maar ik snap wat je bedoelt bij de tweede bloem met het verdunde randje. Ik het een idee om dat eerst te doen en dan te veinen?
Ik heb er net nog 2 gemaakt en als ik die kant achter doe, zie je er niets meer van.... soms is het zo simpel...
Esmaatje schreef:Ik vind ze mooi, maar ik snap wat je bedoelt bij de tweede bloem met het verdunde randje. Ik het een idee om dat eerst te doen en dan te veinen?
Ik heb er net nog 2 gemaakt en als ik die kant achter doe, zie je er niets meer van.... soms is het zo simpel...
![]()
![]()
precies! en ze zijn heel mooi
groetjes Madhuri
wil je mijn eerste reactie weten?!. Ja hallo, gewoon een bloem uit de tuin op de foto zetten kan ik ook!!
Ik had ze dus gewoon voor bloemen uit de tuin aangezien.
En dat kan 2 dingen zeggen:
1. k heb geen verstand van bloemen, of
2: de bloemen zien er dus gewoon heel goed uit.....
mijn keuze: 2!!
Maar dat vind ik een enorme eer om dat van jou te horen Madhuri dank je wel...
Iedereen bedankt voor de reacties!
wil je mijn eerste reactie weten?!. Ja hallo, gewoon een bloem uit de tuin op de foto zetten kan ik ook!!
Ik had ze dus gewoon voor bloemen uit de tuin aangezien.
En dat kan 2 dingen zeggen:
1. k heb geen verstand van bloemen, of
2: de bloemen zien er dus gewoon heel goed uit.....mijn keuze: 2!!
Dat vind ik heel lief van je, dank je wel!
Dan ga ik nu proberen om er ook boeketjes mee te maken
Ik vind ze super!!!!
Wou dat ik ze zo kon maken
Ze zien er super toppie uit hoor!
Ik zoek zelf vaak eerst even een afbeelding op van de echte bloem, zodat ik een beetje een extra richtlijn heb.
Ik vind ze wel mooi hoor!Wil wel graag ook foto zien van je boeketjes!
Ik vind ze wel mooi hoor!Wil wel graag ook foto zien van je boeketjes!
Dank je wel! Ik heb de bloemen uiteindelijk in dit boeketje verwerkt. De ontvangster heeft het boeketje nog steeds liggen
Ziet er hartstikke mooi uit..........
Bedankt voor jullie reacties! Maar vinden jullie die bovenste niet erg vlekkerig dan? De punten mogen ook wel minder geel denk ik
![]()
En bij die onderste vind ik de rand die ik heb bewerkt met de balltool te opvallend, maar hoe kun je die mooier krijgen? Het reliëf gaat weer weg als je gaat frillen![]()
Ik heb inderdaad gumpaste gebruikt, dat werkt echt heel prettig. De veiners die ik heb gebruikt zijn de Squires Kitchen Amaryllis en de FMM Arum Lily.
eerst frillen en dan veinen?
ik vind ze heel mooi hoor, maar snap wel beetje wat je met dat vlekkerige bedoelt,
misschien met minder dust dusten?
je kwastje eerst grotendeels aan keukenpapiertje afvegen misschien.
Toch vind ik het mooie bloemen hoor!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [FEEDBACK] probeersel bloemen