Onderwerp: tijd voor bier
jaja tijd voor een biertie ......... je kan beter een krat gaan kopen en op drinken dan er eentje maken van taart , pppfffffff wat een werk zeg en nog zie ik hier en daar dingen waar ik niet blij mee ben , maar al met al voor me eerste vind ik hem dan toch wel weer leuk geworden , hoop dat martin ze net zo lekker vind als de echte flesjes lol;)))
alles is eetbaar , alleen de onderste laag in de taart zo,n 5 cm is een beetje piepschuim anders kreeg ik de juiste hoogte niet , goed voor 24 stukjes taart ,afmeting taart is 19 cm breed , 29 cm lang en 20 cm hoog , verder zitten er twee lagen aardbeienmousse in en afgesmeerd met vanille botercreme .
de flessenhalsjes zijn van chocolade gegoten en de dopjes van marsepein met frostingprintje erop , de logo,s op de krat heb ik met de hand gemaakt , niet zo mooi vond ik zelf want ik had niet allee goede letter vormen ervoor , aan de zijkant die man z,n naam gezet als logo en waar normaal trade en mark staat voor en achter de ster staat nu z,n leeftijd 36 ., heb onder het logo de blaadjes met icing gedaan .
ben er totaal zo,n tien uurtjes mee zoet geweest .
mijn blog: http://thehighteastamper.blogspot.com/