1

Onderwerp: cupcakes opnieuw invriezen

Moet volgende week cc's maken. Ik wilde ze vantevoren bakken en invriezen en op de dag zelf decoreren omdat ik de dag zelf geen tijd heb om ze ook nog te bakken.  Nu wil de opdrachtgeefster de overgebleven cc'd ook nog een x invriezen. Kan dat dan nog n x  of moet ik ze toch echt bakken op de dag vsn decoreren?

2

Re: cupcakes opnieuw invriezen

ik denk dat ze er niet lekkerder van worden
ze zullen niet bederven maar wel droog worden
succes

3 Laatst bewerkt door Brwie (03-04-2013 10:27)

Je mag nooit iets twee keer invriezen... Dat doe je met je eigen spullen ook niet, toch? Je zou er wel voor kunnen kiezen om de cupcakes de dag ervoor te bakken, deze kunnen best een dagje langer staan.

4

Je kan ze niet 2x invriezen.. en t is ook niet raadzaam om ze eerst n dag op n tafel te zetten en daarna in te vriezen dan kan je ze beter bevroren aanleveren dat zij ze ontdooid oid

5

etmc schreef:

Je kan ze niet 2x invriezen.. en t is ook niet raadzaam om ze eerst n dag op n tafel te zetten en daarna in te vriezen dan kan je ze beter bevroren aanleveren dat zij ze ontdooid oid

2 x invriezen leek me ook al geen goed idee. Heb ook al tegen de opdrachtgeefster gezegd dat het geen goed idee is om ze nog na 2 dagen in te vriezen.

6

Dan al helemaal niet, na 2 dagen zijn ze nl ws al niet meer lekker