Onderwerp: Yellow Bird Cage!
Mijn eerste probersel om een vogelkooi te maken! Ik was best blij met mijn resultaat! Ik heb een dummy gebruikt want ik wou de vogel kooi bewaren!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Yellow Bird Cage!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn eerste probersel om een vogelkooi te maken! Ik was best blij met mijn resultaat! Ik heb een dummy gebruikt want ik wou de vogel kooi bewaren!!!
Heel erg mooi, prachtige kleuren bij elkaar
Mooi hoor, doe je nog mee met de themataart? Ik zag je nl niet bij staan...... En ik heb intussen mijn stem al uitgebracht
Mooi hoor, doe je nog mee met de themataart? Ik zag je nl niet bij staan...... En ik heb intussen mijn stem al uitgebracht
Ik denk dat ik te laat ben! Ik ben een tijdje niet op forum geweest en zag vandaag dat maart vogel kooi de theme was! Volgende keer beter!!!
Wat een beauty!
Prachtig! ! Mooie bloemen ook
Wauw,die is mooi!En die rozen prachtig!!!
Wauw die is mooi!
Heel mooi!
Wow schitterend! Mooie foto's ook! In juni ga ik ook eens een dagje vogelkooitje frobelen in Schoonhoven, heb ik nu mooi wat inspiratie!
ooh oh wat mooiii zeg
Bedankt voor al jullie geweldig reacties op mijn vogelkooi!
Bedankt voor al jullie geweldig reacties op mijn vogelkooi!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Yellow Bird Cage!