Onderwerp: Kuifje, wat moet je daar nu mee...
Het verzoek was een Kuifje (Tintin) taart voor Jens. Hij is gek op Kuifje en heeft alle stripboeken. Ooit in een vaag verleden wel eens wat strips gelezen maar veel wist ik er niet meer van. Geen idee wat te maken maar na wat Google werk werd me duidelijk dat hij veel reist, een koffer dan maar.
Zo zat ik weer eindeloos te dralen over hoe nu verder tot ik steeds plaatjes van Kuifje met zijn jas tegenkwam, het resultaat valt hier te bezien. Ik ben tevreden
Ik moet toch echt eens leren plannen maar de ideeen komen gewoon niet eerder dan enkele uren voor afleveren. Ondertussen zit ik wel steeds te denken over hoe hij er dan uit moet gaan zien, herkent iemand dit of heeft er iemand tips hoe ik hier mee om kan gaan? Het is echt best wel lastig en bezorgd me eigenlijk ook wel wat stress.
De koffer is een rechthoek van 40x20x9 en gevuld met aardbeienvlaaivulling, vanillecreme en aarbeienjam, afgesmeerd met witte chocoladeganache
Bekleedt met chocoladefondant die hier en daar gemengd is met meer of minder witte fondant.
Bedankt voor het kijken!