Onderwerp: Armen en benen

Hallo ik heb pas een Mega Mindy popje geboetseerd maar ik had best moeite om de armen en benen vast aan het lichaam te zetten/plakken.
Heb het met eetbare lijm geprobeerd maar zodra het popje uitgehard was braken die er weer af pfff.
Toen opnieuw gemaakt en vast gezet met een prikker en toen uit laten harden en helaas met het uit halen van de prikker weer kapot,werd er erg depri van haha en kreeg al een hekel aan Mega Mindy hihi.
Dus hoe maken jullie armen benen en nog meer mooi vast aan het popje????????

2

Re: Armen en benen

Ik maak het toch ook vast met eetbare lijm. Je moet er wel voor zorgen dat er niet teveel lijm op zit, want als het te nat is dan begint het te 'glijden'. En indien nodig zoek ik van allerlei potjes / doosjes op waar mee ik de dingen voorzichtig kan ondersteunen, totdat ik zeker weet dat het droog is.

Gewoon blijven oefenen en geen hekel krijgen aan Mega Mindy, zij kan er echt niets aan doen ;)

Haha nee dat weet ik maar had ff genoeg van haar hihihihi :rolleyes:
Oke misschien doe ik er idd wel teveel lijm op want het glijdt vaak weg dat klopt. Ga binnenkort maar weer oefenen en oefenen en oefenen  :/  :rolleyes:  :grr:  :think:

4

Met icing zit het muurvast als het droog is.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

5

Ik gebruik piping gel

Groetjes joke

6

Ik haal de prikkers er niet weer uit na het drogen. Je moet er zo weinig mogelijk aan komen na het drogen.