Onderwerp: Vrolijk Pasen!
Voor een vriendin heb ik wat vrolijk gekleurde cupcakes voor Pasen gemaakt. Vrolijk Pasen iedereen!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Vrolijk Pasen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een vriendin heb ik wat vrolijk gekleurde cupcakes voor Pasen gemaakt. Vrolijk Pasen iedereen!
Hallo
Wat een ontzettend leuke cupcakes. Wat een leuk idee dat mandje op die manier. Hoe blijft hij omhoog staan. Vind je goed als ik ze opsla. Morgen misschien nog freublen met mijn dochter.
Hi Bloem, dank je wel! In het "handvat" zit een dun bloemendraad Je kan 'm ook een dag van tevoren maken, met tylose door het fondant en dan liggend, maar wel al in een boog, laten drogen. Dan kun je 'm er de volgende dag zo opplakken. Veel plezier morgen! Wel showen hier hè!?
Heel erg leuk en mooi gemaakt!!
Hoi Tamataartje,
Bedankt. Als ik ga freubelen dan laat ik het zien. Weet nog niet zeker namelijk.
Heel gezellig. Dikke pret gaat het worden morgen. De lente is begonnen.
Heel gezellig. Dikke pret gaat het worden morgen. De lente is begonnen.
Wij weten het allemaal, nu moet het weer het nog even weten....
Dat bedoel ik, hier heeft het weer gesneeuwd! Nou ja, als dat een geweldige zomer betekent die tot ver in oktober duurt.....
gezellige dag vandaag!
Ik had je al via facebook complimenten gegeven maar ook via deze weg zeg ik je:
Heel erg smaakvol gemaakt en zo netjes afgewerkt!
Geniet nog van de Pasen!
Super leuke en fleurige cupcakes!!!
lekker vrolijke cupcakes!
Bedankt dames!
Er kan nu op deze cupcakes worden gestemd, dus als je ze leuk vindt, geef me dan je stem op https://www.facebook.com/TaartenDecorer … data=5806. Je kan op verschillende personen stemmen, dus het geeft niet als je ook al op iemand anders hebt gestemd! Thanx
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Vrolijk Pasen!