1

Onderwerp: Wat nu?

Vandaag zou er een stapeltaart gevuld met slagroom opgehaald worden maar nu belden de mensen op dat het morgen wordt. De taart was al ontdooit.
Kan ik de taart weer terug invriezen in de koelkast past de taart ook niet meer omdat hij gestapeld is.

Wat kan ik het beste doen?

2

Re: Wat nu?

buiten in een doos? (goed beschermd tegen katten/honden/vogels/andere tuin of terras wezens) Het is toch koud genoeg?  ;)

Ik zou hem zeker niet :nooo  terug invriezen, als de mensen hem voor vandaag hadden besteld is eigenlijk het probleem voor de mensen, je kunt het gewoon uitleggen dat je de taart klaar hebt staan en ze hem vandaag zouden ophalen naar afspraak, maar je hem zelf niet meer kwijt kunt , omdat hij al gestapeld is, wel erg vervelend allemaal, hebben ze al wel aanbetaalt?
Ik vind dit eigenlijk ook wel lastig, maar goede afspraken zijn wel erg belangrijk :Y
Kun je geen rekjes evt uit de koelkast halen?

Ik wens je veel suc6!

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! grtz Mariëlle

4

De taart is gelukkig al volledig betaald.

Gaat dit niet ten koste van de smaak als ik de taart koel bewaar? En is het ook wel voedselveilig niet dat iedereen er ziek van wordt :s

5

De taart is gelukkig al volledig betaald.

Gaat dit niet ten koste van de smaak als ik de taart koel bewaar? En is het ook wel voedselveilig niet dat iedereen er ziek van wordt :s

Koel bewaren is altijd goed en gaat niet ten kosten van de smaak, lijkt mij wel ok!

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! grtz Mariëlle

7

Ik neem aan dat je hem gisteren uit de vriezer hebt gehaald om te laten ontdooien, dan houdt hij het echt nog wel een dagje, maar wél echt koel, dus idd in de koelkast (rekjes eruit) of buiten, maar het lijkt me wel moeilijk om hem buiten zo te bewaren dat er niks bij kan komen... En het lijkt me ook niet goed als hij vannacht dan weer zou bevriezen....

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

8

Begrijp eerlijk gezegd niet wat je bedoelt met....'ten koste van de smaak als ik de taart koel bewaar?'.....slagroom moet toch altijd in de koeling? Ook als deze ontdooit is....

9

Ik vraag me ook af hoe je m dan ontdooid hebt...

10

hoe heb je hem dan ontdooit als hij niet in de koelkast past?

11

Hij zal tijdens het ontdooien nog niet gestapeld zijn geweest, daarom zegt ze ook dat hij niet MEER past........  :D

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...