1

Onderwerp: Gras van BC of marsepein / fondant?

Hoi hoi, ik ben lekker met m'n paas-cupcakes aan het fröbelen. Van dat gras wil ik graag, met haasjes erin en een nestje met eitjes enzo. Nou had ik bedacht dat ik het gras van BC zou doen, en dan spuiten met m'n gaatjes-spuitmondje. Maar toen ging ik bedenken dat ik het misschien ook wel met m'n sugarcraft gun kan doen, met dat gaatjes-schijfje.

Wat doen jullie?

Oh en zo'n nestje. Doen jullie dan 1 lange spagetti sliert en die helemaal oprollen of gebruiken jullie daar ook dat 'haren'schijfje van de sugargun voor?  :think:

2

Re: Gras van BC of marsepein / fondant?

Ik zou voor gras BC gebruiken! Dat wordt denk ik mooier dan de sliertjes van marsepein/fondant.

Toevallig heb ik gister nestjes gemaakt! Er staat een howto (hier) op mn blog. Je kan het inderdaad met 1 lange sliert doen, maar dan moet je wel heel veel rondjes draaien ;) Het gaat sneller met het gras mondje of het gaatjes schijfje!

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

3

Oh ja, het nestje kan ik natuurlijk ook met BC maken! Dank je wel Staaltje, voor je tips. Leuke howto's staan er op je site!!! Ik heb hem mooi gebookmarkt!  :thumb:

ik maak gras van wilton buttercreme is net even wat steviger

5

Dank je Maria1000 :)

Wat is Wilton buttercreme Janneke?

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)