Onderwerp: uit de handgemaakte high heel, schoenendoos & een fleurig taartje
mijn 4e taart heeft me zweet & tranen gekost, een schoenendoos taart!
ik was optijd begonnen met t maken van de schoen, ik wou heel graag de shoekit maar dat mocht helaas niet van mijn man omdat ik al teveel koop (hihi).
dan maar sjablonen opgezocht & uitgeprint, kon alleen niet zulke vinden als de shoekit, maar je moet t doen met wat je hebt he!
ik ben best trots op wat ik heb neergezet, had al mn pumps erbij gepakt haha! de hak is lelijk, maar na 10 pogingen & scheurend fondant vanwege teveel tylose vond ik m prima! de 'klant', wel familie was er blij mee!
de taart zelf vind ik meer een cadeautje geworden dan een schoenendoos, maar ach ik vond m wel heel leuk geworden zo!
let niet op de achtergrond, snelle fotos met telefoon gemaakt.
gevuld met chocolade fudge & aardbeienjam

een taartje gemaakt door mijn nichtje! ik had nog een biscuit in de vriezer, chocolade fudge & jam, ik had m van te voren bekleed & mn nichtje had m versierd!

Ik vind dat schoentje heel mooi gemaakt! Je hoeft niet altijd een mal te hebben om iets te kunnen maken, vind ik. Ik heb een sneaker ook met een sjabloon gemaakt en dat ging redelijk goed. 
ik snap t niet maar dan zal je wel vre se lijk getalenteerd zijn
, ik heb de creativiteit van mijn moeder! Zit echt in de familie ofzo haha, & ja is echt mijn 4e taart! Ik heb glansspray gebruikt, wel 5x gedaan omdat t steeds in t fondant trok