Ik wil best een poging wagen om uit te leggen hoe ik dit heb gedaan ... maar moet wel zeggen dat ik even niet weet hoe te beginnen hoor.
Ik doe namelijk alles uit vrije hand en bedenk terplekke hoe ik het een en ander ga oplossen ...
Wat ik zelf belangrijk en heel handig vindt is een aantal gedetailleerde afbeeldingen van de te maken figuren bij de hand te hebben als referentie tijdens het boetseren.
Stap voor stap de figuren gaan boetseren (begin bij de tractor bv bij de Cabine en bouw het zo uit) ... voor de stevigheid tijdens het boetseren en drogen heb ik een aantal lolly-stokjes gebruikt (in de neus, wiel bevestiging) ... En vooral tussendoor de prints bekijken om te zien of het een beetje gelijkend is (de verhoudingen moeten ongeveer kloppen).
Het is vooral handigheid en durven doen ... en soms moet het even een paar keer voordat het lukt 
Mocht je een wat meer how-to beschrijving zoeken ... dan moet ik er even voor gaan zitten, want ik weet vast nog wel hoe ik het ongeveer gedaan heb ... laat maar weten