1 Laatst bewerkt door Esthervv (26-03-2013 21:26)

Onderwerp: melkvrije toef.. jummy

Ik ben geen fan van botercreme en hij moet ook melkvrij zijn. Ik verdraag wel een beetje melkpoeder, dus het hoeft niet superstrikt melkvrij te zijn, maar vers.. :nooo  :s dat niet.
Ik heb in Duitsland Dr. oetkers paradis vanilje dessert gekocht, aangemaakt met sojamelk. plantaardige boter met poedersuiker vermengd, en daar de vanilje ingemengd. klein scheutje koffiesiroop van de lidl erdoor (de vanilje..eerug lekker) en dat op een chocoladecupcake. paar kersjes uit pot erop (hier geen verse kersen voorlopig....) en beetje chocoschaafsel.. oooh zo lekker. maar de toef was zonder alle toevoegingen ook erg lekker, vooral tegen de "bitter" achtergrond van de Choco.cc. een goede tip voor wie dichtbij duitsland woont en melkvrij moet ( nou ja niet strikt, er zit wat melkeiwit in de paradis, maar daar reageer ik gelukkig niet op  :) )!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8RTABEUK-D.jpg

Foto gauw op verzoek van Claudia  ;) ze waren meer een gauw probeersel.... niet zo mooi als die van jouw hoor!

2

Re: melkvrije toef.. jummy

klinkt goed!

maar waar zijn de foto's? :)

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

3

zal er even een uit de vriezer plukken... de rest zit al in mijn maag....
Ik moet alleen nog een goede spuitzak hebben.... hopelijk komt er een goede in de aanbieding in de week van 18 april, dan laat ik hem importeren :)

4

ik zou m dan liever melk-arm noemen, want melkvrij is het natuurlijk niet. Wel fijn dat jij van een beetje melk geen last hebt!

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5

Mirjam5 schreef:

ik zou m dan liever melk-arm noemen, want melkvrij is het natuurlijk niet. Wel fijn dat jij van een beetje melk geen last hebt!

Het is meer dat ik melkpoeder verdraag... in kleine hoeveelheden. dat is zo bewerkt dat er weinig eiwit meer inzit... zoals ook in chocolade of koekjes. Gewone melkproducten gaan echt niet....... ik zal kijken of ik de titel kan aanpassen....