1 Laatst bewerkt door dollelollypop (27-03-2013 16:23)

Onderwerp: Softijsjes schoenen geprobeerd.

Ik dacht eens softijsjes cupcake schoenen proberen.
Niet helemaal wat ik ervan verwacht had dus niet voor herhaling vatbaar vind ik maar wilde jullie het toch even laten zien.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SIVFWGLP-D.jpg

2

Re: Softijsjes schoenen geprobeerd.

WOW. Supergaaf idee, supergave uitvoering. Geweldig.

3

Prachtig! en origineel! Wat een leuk idee

4

Ik vind ze toch echt heel leuk & geslaagd :Y

i just LOVE it!

5

Ik vind het er toch heel erg gelikt (euh... niet letterlijk!) en lekker uitzien hoor!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

6

Juist wel voor herhaling vatbaar met dat ijshoorntje als hak. Echt leuk en origineel.

Tieneke

Hartelijk dank weer voor de leuke reacties en ja ik was geinspireerd door onderstaand plaatje en dacht nou dat moet ik maar eens in het echt proberen vandaar.
De perfectie van het plaatje doe ik helaas niet na haha.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3IXHBKSP-D.jpg

8

wat leuk gedaan!  :thumb:

9

leuk gedaan, mag je zeker herhalen
weet zeker dat er een hoop meisje deze wel willen ;)

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

10

Nou als ik eerlijk ben vind ik jou uitvoering vele malen mooier. Gewoon nog een keer doen.
En even een vraagje hoe krijg je de kleur zo mooi op/in de toeven. Streepje kleurstof in de spuitzak en dan vullen? :think:  Of een andere truc?

11 Laatst bewerkt door dollelollypop (28-03-2013 08:24)

kerstboompje schreef:

Nou als ik eerlijk ben vind ik jou uitvoering vele malen mooier. Gewoon nog een keer doen.
En even een vraagje hoe krijg je de kleur zo mooi op/in de toeven. Streepje kleurstof in de spuitzak en dan vullen? :think:  Of een andere truc?

Klopt ik heb op vier plaatsen in de spuitzak gekleurde strepen gezet en dan krijg je de kleur mooi rondom./
Als je het op één plek zou doen dan krijg je aan de ene kant wel en de andere kant geen strepen.
En hartelijk dank voor de leuke reactie  :)