26

Re: mijn vintagetaart voor het MTF: Burlesque Reminiscence

Fantastisch!!!!
Taarten decoreren is niet alleen maar een hobby voor je (ik las op je website dat je nu een bloemenwinkeltje hebt), het zit veel dieper dan je denkt, het is je grote liefde, je kind, je ziel, alles.
Ga je in de toekomst je talent benutten? Ik ben wel benieuwd hoor!!!

Groetjes van Atena

Smile, tomorrow will be worse- Murphy's Laws

27

Atena, wat zeg je dat mooi!
Zeker met deze taart is dat voor mezelf nog eens heel goed benadrukt. Maar dat is ook gelijk de reden dat ik niet meer voor geld taarten wil maken. Ik stop er zoveel van mezelf in dat de deadline en wensen van de klant heel frusterend en verlammend werken op het plezier dat ik aan taartenmaken wil beleven.
Was het beroep van showtaartenmaker maar betaald...  :lol:

De bloemenwinkel is overigens alweer passé... een groot financieel probleem achterlatend. Ik lijd er niet onder hoor, daarvoor ben ik te positief ingesteld, maar ik ben wel erg blij dat ik de zorgen daarom kan compenseren in mijn passie.
Het was ook dat ik vorig jaar mijn tickets allemaal al geregeld had, dat ik heel veel spullen op voorraad heb én dat ik een lift kreeg van een lieve en dappere taartdoos in de buurt. Zonder dat/haar was het hele kunstwerk er niet geweest!

Dankjulliewel voor alle complimenten. Ik was eigenlijk net weer terug op aarde beland...  ;)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

28

Ik had hem al op FB voorbij zien komen en vroeg me al af wie hem gemaakt had. Hij is echt beeeeeldschoon!!! Superstrak, netjes en gewoon hartstikke gaaf!!! Gefeliciteerd!

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

Hij blijft helemaal wow! Beter gezegd, nu op de foto's vind ik t nog meer wow! Zo jammer dat ik de achterkant niet gezien had ;) dat rijgen is zo gaaf gedaan' echt wowowowowowow!

Ik heb het taartenvirus te pakken: www.choicetaarten.nl of Like mijn facebookpagina

30

prachtig, ook dat rijg werk hoe je dat hebt gedaan zonder dat er iets breekt echt buitengewoonkunstig!

Taart Smakelijk is de naam

31

Prachtig .... dit is geen taart meer maar een kunstwerk!!!

Wees Jezelf dan ben je al gek genoeg!

32

Heel erg bijzonder mooi. Je staat ook al bovenaan op cakecentral, wist je dat al? Wel verdiend trouwens. Gefeliciteerd met je prijzen.

Tieneke

33

Wow, wat gaaf!!  :thumb:

34

Ja, daar is hij...hij is super! Enjoy :)

Be in love with what you have

35

wooooo terecht hoor
wat een supergave kleine friemeltjes details ook  :thumb:  :thumb:  :thumb:

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

36

wauw!!!

groetjes José

37

ze is ook erg mooi en indrukwekkend
de technieken, details alles daar tegen ben ik maar een beginneling

en die veter van 1.80 m  :thumb:

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

38

Prachtig zeg! Ik heb zaterdag helaas geen tijd gehad om bij de wedstrijdtaarten te kijken ;) Maar ik zag toen al wel de foto op het grote scherm :thumb:  En na afloop was ik helemaal vergeten om nog even te gaan kijken. Jammer! Hij is schitterend. Superknap en gefeliciteerd!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

39

Josje78 schreef:

prachtig, ook dat rijg werk hoe je dat hebt gedaan zonder dat er iets breekt echt buitengewoonkunstig!

Lukte uiteraard ook niet in één keer ;)
Dat het uiteindelijk wel lukte heb ik echt te danken aan de PerfectPaste van Annelies (en een heleboel geduld, haha). Het was even zoeken naar de juiste droogtijd en werkwijze maar wat een fan-tas-tisch spul is dat! Behoorlijk aan de prijs, maar voor dit soort friemelwerk echt een verademing :Y

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

40

Ik neem aan dat die na afloop wel mee naar huis is gegaan in een glazen kooitje gezet om er alleen nog maar ademloos naar te gaan zitten kijken!!!!!!Jeetje wat is deze mega mooi!!!!!!!

41

Als jij een glazen kooitje (of nog liever een stolp) weet die hier groot genoeg voor is ;)
Eentje van 45cm doorsnede en 70cm hoog!

42

:Y  :Y een tuincentrum......mag ik dat hier noemen :lol:

43

Alles is al gezegd. Inderdaad, heel, heel, heel bijzonder. Petje af!  :Y  :Y  :Y

Pffffff......mooooiiiiiiii!!!!!!!!!! :Y  :Y

45

Ik zit alleen maar te kijken naar dat rijgwerk, wat een klus zeg!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

46 Laatst bewerkt door lilo (28-03-2013 09:30)

Wat fijn dat je nog even een heel setje foto's post! Ik heb de wedstrijdtaarten helemaal gemist natuurlijk afgelopen zaterdag, dus heerlijk om hier nu nog even te kunnen kijken.
Volgens mij helemaal terecht nummer 1, hij is super! Rustig kleirgenruik en toch "stunning", knap!  :thumb:

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

Dat vind ik helemaal niet gek dat je de publieksprijs en ook nog de eerste prijs hebt gewonnen want wat een details en zo perfect afgewerkt, ik heb er echt geen woorden voor want niks wat je zegt kan volgens mij voldoende zijn voor wat je hier ziet.
Een ontzettend prachtig kunstwerk, perfect uitgevoerd en zo netjes afgewerkt, dat zie je volgens mij niet veel.
Ik vind je ook een terechte winnaar  :thumb:

48

Super super super super super super super mooi.

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

49

p r a c h t i g ! ! ! ! !

wat ontzettend mooi gedetailleerd, waanzinnig gecombineerd en o zo stijlvol.

50

Wauw...hij is super prachtig, terecht gewonnen!!! :thumb:

Miruna's Cakes te Helmond