1

Onderwerp: Ivoorkleur bruidstaart

Afgelopen zondag op een bruidsbeurs gestaan. Daarvoor deze dummie Bruidstaart gemaakt. Klassiek met moderne twist door de letters Love op de taart!

Veel complimenten van bezoekers gehad. Wilde hem hier ook even showen!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VUUV7Y7N-D.jpg

Greetz Keet

Re: Ivoorkleur bruidstaart

Héél erg mooi! Ik begrijp niet hoe je de fondant zonder scheuren op de dummie krijgt.....heb je misschien een tip voor mij?

De aanhouder wint!

3

ik gebruik all mandan callebaut fondant en wil geen andere,geen scheuren meer :D

4

Tuurlijk wil ik je een tip geven: Gebruik gemaakt van bakels fondant. Uitrollen op een doorzichtig tafelzeil dan zeil optillen met fondant, op de taart leggen en voorzichtig tafelzeil eraf halen! Zo krijg je echt geen scheuren!
Probeer het maar, succes ermee!

Greetz Keet

5

Prachtig!

6 Laatst bewerkt door Jennifer78 (26-03-2013 13:09)

keet schreef:

Tuurlijk wil ik je een tip geven: Gebruik gemaakt van bakels fondant. Uitrollen op een doorzichtig tafelzeil dan zeil optillen met fondant, op de taart leggen en voorzichtig tafelzeil eraf halen! Zo krijg je echt geen scheuren!
Probeer het maar, succes ermee!

Yep, zo doe ik het ook. Heb verschillende fondant geprobeerd maar dit is toch echt mijn merk. Je hebt van de speciale matten ook ervoor waar ook de inches opstaan, nog makkelijker want dan weet je precies tot hoever je moet uitrollen. Eventueel kan je hoekjes nog licht met crisco insmeren als je merkt dat je fondant een beetje droog is. Ennuh... vind 'm erg mooi geworden hoor!

you can't buy happines but you can buy chocolate, that's kind of the same thing ;-), voor meer taartjes kan je ook mijn fb pagina bekijken https://www.facebook.com/youcake.nl

7

Hij is prachtig....hier houd ik van

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

8

hij is mooi hoor

9

Super gaaf!! Heel chique :thumb:

10

Heel mooi!

11

Nog een compliment erbij: helemaal mooi! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

12

Prachtig!  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

13

Scheuren op de randen gebeurt volgens mij vaak door het gewicht van de lap,fondant  die over de rand hangt zeg maar en dus eraan "trekt".
Als ik een dummie bekleed zorg ik er nu als eerste voor dat dit niet het geval is, dus ik zet de dummies ook nooit op een verhoging of zo maar zodra ik de lap over de dummie heb gelegd zorg ik dat de overhangende stukken wat dichter bij de dummie liggen.
Is beetje moeilijk uit te leggen, hoop da het zo wa duidelijk,is hihihi

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

14

Vergeet ik helemaal te zeggen dat ik de taart super mooi vind!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda