26

Re: Mijn sollicitatie voor de dierentuin.

Ik ga je volgen want ik ben heeel benieuwd naar de reactie van het bedrijf. Ik vind het SUPER hoe je deze sollicitatie aan gaat  :thumb:  met idd een paar goede tips van hier boven. Ik denk niet dat ze je laten schieten!! Succes en ik hoop echt dat 't gaat lukken  :)

Life can be so sweet!!

Sjaantje schreef:

Ik ga je volgen want ik ben heeel benieuwd naar de reactie van het bedrijf. Ik vind het SUPER hoe je deze sollicitatie aan gaat  :thumb:  met idd een paar goede tips van hier boven. Ik denk niet dat ze je laten schieten!! Succes en ik hoop echt dat 't gaat lukken  :)

Dat zijn de plannen van de dierentuin dus vóór ze ook daadwerkelijk zover zijn dat zal nog wel even duren denk ik.
De huisjes moeten nog gebouwd worden en ze hebben dat pas ( heb ik uit betrouwbare bron ) verleden week besloten dat te gaan doen dus ik denk dat het nog wel even duurt voordat ze dan ook iemand nodig hebben, het zit nog allemaal in de plannning dus ik wacht het af.
Hartelijk dank voor het compliment en ja ik kan zeker leren van de mensen die reageren want heb tenslotte 30 jaar al niet meer gesolliciteerd dus dan moet je er toch even inkomen want het is allemaal zo anders dan vroeger.
En je weet het ook nooit want één winkel was heel erg positief terwijl een andere winkel er naar keek, het opzij zette en zei er later naar te gaan kijken dus zo zie je maar dat toch iedereen weer anders reageert.
Hier zit ook een winkeltje waar ik ook ben geweest maar omdat ze het nog niet druk heeft, er nog geen jaar zit en dus nog geen personeel nodig heeft kan ze me niet aannemen.
Wel heeft ze me toegezegd dat als het drukker en bekender wordt en ze personeel nodig heeft ze me zeker wilt hebben maar ja, je weet nooit of ze je ook echt nodig gaan hebben want in deze tijd is het ook moeilijk een winkeltje open te houden met die crisis.

28

Ik heb geen verstand van brieven, maar ik vind de Cupcakes erg leuk!

Made with love!