Onderwerp: Help!!Help!! Idee voor mijn broer? groen, xboxen en gitaar spelen..
Lieve mensen,
Misschien een hele gekke vraag, en een bizar verhaal....
Mijn broer is vorig jaar 1 april ( nee geen grapje ) aangereden door een man van 80 jaar.
Dennis liep netjes over het zebrapad heen, en hij liep in het midden en toen reed de man hem aan.
De man was slechtziend, nachtblind, en hij had alcohol op.
Dennis heeft 2 dagen in coma gelegen... hij was namelijk met zijn hoofd op de voorruit terecht gekomen.. waarna hij 5 meter verder is neergekomen, vervolgens met zijn hoofd op de stoeprand...
Na de coma was die arme jongen helemaal de weg kwijt. GELUKKIG wist hij wel wie zijn ouders en zijn zus en zwager waren, maar meer niet. Hij was heel erg aan het hallucineren, haalde de gekste dingen van vroeger omhoog en zijn korte termijn geheugen was hij helemaal kwijt.
Dus na 3 maanden in het ziekenhuis te hebben gelegen, nog maanden in het revalidatie centrum gelegen.
Nu is hij wel een aantal maandjes thuis.. maar we zijn er nog niet. Hij moet geopereerd worden aan zijn oog, omdat hij nu dus constant dubbel blijft zien, omdat er een spier verslapt is die zijn oog bestuurd.
Mijn broer heeft dus echt een heel heftig jaar achter de rug. En wij ook natuurlijk!
Wat is dat een hel om mee te maken zeg.
De man die hem heeft aangereden, heeft de schuld aan dennis gegeven, dat die man zijn rijbewijs kwijt is.. Hoe bizar!!
Maar goed, nu dus een heel verhaal verder ( wat ik jullie wel even wilde vertellen om het uit te leggen ) heb ik dus hulp nodig!!
Ik wil dus een leuke taart gaan maken voor mijn lieve broer, dat hij het gelukkig allemaal overleefd heeft, en alsnog goed terecht is gekomen.
Laten we eerlijk zijn.. het had anders kunnen aflopen...
Maar omdat het 1 april een jaar geleden is wil ik echt wat moois voor hem gaan maken, maar eerlijk gezegd... Er spelen zooooveel ideeën in mijn hoofd rond.. Dat ik het gewoon even niet meer weet!!!
Kunnen jullie mij helpen???
Hij is erg gek op groen, xboxen en gitaar spelen.
Dit word pas mijn 2e taart.. dus ik hoop dat jullie met mij mee kunnen denken!!
Het is allemaal zo dubbel... 30 maart ( a.s zaterdag ) ben ik jarig en hebben we feest.. en 1 april ook.. alleen dan met een andere bedoeling...
Sorry voor het lange verhaal!! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met ideeën voor mijn lieve broer die gelukkig nog bij ons is
Groetjes Linda