Onderwerp: Hollandse kus
Een proefmodel voor aankomende bruidstaart, Feedback en tips zijn welkom.
Het gele op haar mutsje moet ik nog weghalen...
Alvast bedankt voor het kijken.
groetjes Petra.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hollandse kus
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een proefmodel voor aankomende bruidstaart, Feedback en tips zijn welkom.
Het gele op haar mutsje moet ik nog weghalen...
Alvast bedankt voor het kijken.
groetjes Petra.
wat schattig
Echt super schattig !!!!!!
Ik vind de uitstraling van het stelletje superlief
Het rokje oogt wat massief. Maar ik zou zo snel ook niet weten hoe dat te veranderen zonder dat de stijl verloren gaat.
Je klompjes vind ik super en de houding en gezichtsuitdrukkin van het mannetje zijn top
Succes.
Erg leuk
Ik vind de uitstraling van het stelletje superlief
Het rokje oogt wat massief. Maar ik zou zo snel ook niet weten hoe dat te veranderen zonder dat de stijl verloren gaat.
Je klompjes vind ik super en de houding en gezichtsuitdrukkin van het mannetje zijn top
Succes.
Inderdaad, nu je het zegt lijkt het rokje erg massief
Denk er even over na, hoe dit te verhelpen. Dit is ook alleen maar het proefmodel, het echte werk komt nog...
Nog meer feedback of op en aanmerkingen, alle tips zijn welkom.
Bedankt in ieder geval voor deze.
groetjes, Petra
als je het rokje hol zou maken
zou dat schelen ??
ik vind ze te gek
Ik vind ze erg leuk.
Als eventuele feedback: het mannetje staat mooi met een boogje naar voren, het vrouwtje "met de borst vooruit". Msschien dat deze ook mooier lijkt met een klein boogje naar voren (en de kont naar achteren En wat al gezegd is: het rokje hol maken, dan oogt het wat lichter....
Wodt vast een super-topper!!
Ik vind ze erg leuk.
Als eventuele feedback: het mannetje staat mooi met een boogje naar voren, het vrouwtje "met de borst vooruit". Msschien dat deze ook mooier lijkt met een klein boogje naar voren (en de kont naar achterenEn wat al gezegd is: het rokje hol maken, dan oogt het wat lichter....
Wodt vast een super-topper!!
Dank je voor je feedback, bij de volgende poging houdt ik dit in gedachten
boetseren is niet zo mijn ding maar vind het ,doe je het niet na.
Ik vind ze ontzettend lief. Ik mis alleen een nek bij de jongen.
Ik vind hem ook super lief. Mooie kleuren ook en die beeldjes zijn ook altijd vrij massief dus daar zie ik niet zo een probleem in.
Het enige wat mij meteen opvalt is de armen van het vrouwtje, zoals zij ze heeft is onmogelijk voor een echt mens volgens mij, misschien moet je even aan iemand in de omgeving vragen die pose die je in gedachten hebt even voor te doen zodat je ziet van achteren hoe die armen dan zitten, dan kan je het zo namaken. Nu buigen haar ellebogen (zoals ik het zie) tegen het gewricht in, dat lijkt me vrij pijnlijk . Maar geen groot iets dus, gewoon hartstikke schattig!
Misschien het rokje een gefrillt randje geven? En een wit schortje met een ruffeltje geeft ook al wat meer diepte en maakt het minder massief.
Maar ik vind ze zo ook al erg leuk!
Erg leuk , misschien beschilderen met een delfsblauw id
Dank jullie voor het meedenken, zo komen we nog ergens, neem alle tips ter harte.
bedankt, groetjes Petra
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hollandse kus