Onderwerp: wedstrijdtaart mega taarten festijn en een carstaart
Mijn versie van de burlesque taart voor de wedstrijd van het mega taarten festijn.
Nog een carstaart gemaakt deze week voor 25 st en gevuld met vanillecreme met stukjes chocolade
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » wedstrijdtaart mega taarten festijn en een carstaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn versie van de burlesque taart voor de wedstrijd van het mega taarten festijn.
Nog een carstaart gemaakt deze week voor 25 st en gevuld met vanillecreme met stukjes chocolade
Heel apart, hij lijkt bijna gemaakt te zijn van stof
mooi, heb je ook een prijs gewonnen?
Prachtige Taart! En in het "echt"nog mooier.
Wat leuk bedacht om nijlpaardjes te gebruiken als wulpse damens.
Zelf had ik voor een kleur veren gekozen.
Kan natuurlijk makkelijk praten ik heb niet meegedaan ben zelfs niet op de beurs geweest
Goed hoor Ester, en ik vind het tof dat je weer heb meegedaan, was een heel leuk onderwerp.
ontzettend mooie én leuke taart
dank jullie wel voor jullie reacties!!!
Nee helaas geen prijs gewonnen.
Ik denk ook niet dat ik nog eens mee doe... ben veel bezig geweest met die taart. het huishouden had er onder geleden als ook man en kids haha en mijn weegschaal gaf steeds minder kilo's aan.. geen stress maar geen honger en slecht geslapen de laatste week
Wat leuk bedacht om nijlpaardjes te gebruiken als wulpse damens.
![]()
![]()
Kan natuurlijk makkelijk praten ik heb niet meegedaan ben zelfs niet op de beurs geweest
![]()
Goed hoor Ester, en ik vind het tof dat je weer heb meegedaan, was een heel leuk onderwerp.
Dank je wel!
Ik wide ook geen bustier maken omdat ik dacht dat vele dit wel zouden doen. Ik ben niet goed in mensjes maken maar wel in dieren vandaar en nijlpaardjes vind ik a-sexy en te dik voor bustiers dus vandaar de keuze voor dit dier.
Ik had ook allemaal negens voor originaliteit , 2 zevens en de rest allemaal achten. Goede cijfers wel maar niet om te winnen
volgend ekeer kom je weer en doe je mee met de wedstrijd?
Je wedstrijdtaart was in het echt inderdaad mooier en fleuriger!
En super origineel.
Leuke Cars-taart!
Ja, die vond ik ook heel grappig! Die nijlpaardjes, heel leuk gedaan! Echt een heel leuk tafereel!
Wat een leuke twist op het thema was dit! En wat een werk!
Echt heel leuk bedacht en mooi uitgevoerd
Wat een leuke twist op het thema was dit! En wat een werk!
Echt heel leuk bedacht en mooi uitgevoerd
Merci!
Jouw taart was wederom prachtig!!
Proficiat nog
Sweet Carolyn schreef:Wat leuk bedacht om nijlpaardjes te gebruiken als wulpse damens.
![]()
![]()
![]()
Goed hoor Ester, en ik vind het tof dat je weer heb meegedaan, was een heel leuk onderwerp.Dank je wel!
Ik wide ook geen bustier maken omdat ik dacht dat vele dit wel zouden doen. Ik ben niet goed in mensjes maken maar wel in dieren vandaar en nijlpaardjes vind ik a-sexy en te dik voorbustiers dus vandaar de keuze voor dit dier.
Ik had ook allemaal negens voor originaliteit, 2 zevens en de rest allemaal achten. Goede cijfers wel maar niet om te winnen
![]()
volgend ekeer kom je weer en doe je mee met de wedstrijd?
Ik had graag meegedaan met dit onderwerp genoeg ideeën, maar ik had andere verplichtingen.
Eerlijk gezegd heb ik mij ook voorgenomen niet meer aan wedstrijden meer mee te doen, maar ik weet niet of ik mij daar ook aan zal blijven houden
hahaha ik ken het....we wachten af.
hihihi...de favoriet van mijn zoon. Hij heeft op jouw taart gestemd bij de publieksprijs. Op t formuliertje zette hij bij motiviatie in zijn beste groep 3 schrift: Omdat er een nijpaardje op zit!
hahaha ja er hadden 4 kinderen op mij gestemd vanwege de nijlpaardjes ik vond dat erg schattig
als er nou eens meer kinderen waren op de beurs.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » wedstrijdtaart mega taarten festijn en een carstaart