1

Onderwerp: wat zouden jullie doen?

hey mede baksters,

als eerste wil ik even zeggen dat ik niet weet of ik hier goed zit, zo niet dan mogen jullie me melden!

ik heb een vraagje.. het zoontje van mijn baas is 4 en 2jaar geleden kregen ze te horen dat hij leukemie had, aankomende week is zijn laatste chemo... Nou zou ik graag een taart voor hem willen maken, maar weet niet goed wat..

ik wil het echt als verrassing doen dus wil mijn baas niet vragen waar hij fan ofzo van is..

dussss wat zouden jullie maken?

smakelijke groetjes

2 Laatst bewerkt door CountryIrma (23-03-2013 20:32)

Re: wat zouden jullie doen?

Vaak sparen de kinderen die chemo krijgen kralen voor aan een kanjerketting. Misschien kan je hier iets mee? Er is namelijk een kraal die voor de laatste behandeling/genezing staan. Een tijdje terug heeft iemand anders ook zo'n taart gemaakt, zal zo eens zoeken of ik die nog terug kan vinden.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=189824

Misschien heb je hier ook nog iets aan?
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=188459

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

3

wat een gaaf idee.. ik zal eens bedenken of ik daar iets mee kan:)

andere ideeën zijn nog steeds welkom!

4

een beter idee dan dat van countryirma kan ik niet bedenken!

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

5

ik weet niet of hij ook zo'n ketting heeft, dus andere ideeën lees ik graag!

6

Of hij ook kralen krijgt voor zijn behandelingen kun je natuurlijk altijd tussen neus en lippen door vragen aan je collega, die vermoed vast niet dat je bezig bent met een taart.
je kunt heel gewoon vragen of hij dan ook zijn laatste kraal krijgt, en hoe lang die van hem is enz. Omdat je gehoord hebt dat kinderen kralen krijgen voor behandelingen enz.
En zo op de site te lezen over de kralen, is elk kind, ongeacht leeftijd of geslacht blij met elke kraal die ze verdienen, en hechten ze er erg veel waarde aan. Wat zou dan mooier zijn dan dat de belangrijkste kraal ook nog eens als taart gegeven wordt?!
Maar ik ga nog even verder nadenken over andere ideeën...

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

7

[MOVE] -> decoreren........

Zie  de rubrieksomschrijving:

Help elkaar aan of bij ideeën,

En melden mag je ook zelf doen........als je niet weet of je de vraag in de goede rubriek hebt geplaatst. :Y