Onderwerp: Mijn 1e 4 taarten....ben benieuwd wat jullie ervan vinden....
De eerste een Angry birds taart

De tweede met een strik

De derde een roos

En de laatste een spiderman taart...

Ben erg benieuwd naar een feedback
) heb nog een hoop te leren 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn 1e 4 taarten....ben benieuwd wat jullie ervan vinden....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De eerste een Angry birds taart

De tweede met een strik

De derde een roos

En de laatste een spiderman taart...

Ben erg benieuwd naar een feedback
) heb nog een hoop te leren 
wat een supermooie taarten zeg! en dit zijn echt je eerste?
dat beloofd nog wat zeg, ik heb net een poging gedaan om alvast de decoratie voor paascupcakes te maken maar ben er gauw mee gestopt, zag er niet uit
mag ik vragen welk merk fondant je gebruikt hebt?
Ja het zijn echt mijn eerste maar er zitten wel schoonheidsfoutjes in hoor
Bij de spiderman taart en de roos taart kreeg ik een plooi niet weg....dat heb ik wel verbloemd maar toch en ik vind het jammer dat de strik taart en de roos taart bobbelig ogen je ziet de taart lagen.....
Bij ons in Groesbeek zit een molen en die verkoopt heel erg veel marsepein en fondant in allerlei kleuren
http://www.de-zuidmolen.nl >> bak-ingrediënten
groetjes
wat een supermooie taarten zeg! en dit zijn echt je eerste?
dat beloofd nog wat zeg, ik heb net een poging gedaan om alvast de decoratie voor paascupcakes te maken maar ben er gauw mee gestopt, zag er niet uit
![]()
mag ik vragen welk merk fondant je gebruikt hebt?
http://www.de-zuidmolen.nl >> bak-ingrediënten
Ze zijn mooi zeg. Ik vind je roos heel bijzonder goed gelukt en je spiderman-taart erg stoer.
Je zou kunnen proberen om te kiezen voor ietsje minder kleuren, dan wordt je taart wat rustiger. Ik zou bijvoorbeeld geen blauw hebben gebruik in de angry-birdstaart en de strik hebben gekozen in de kleuren van de andere decoraties. Maar ja, vrolijk is het wel en als dit jouw stijl is.
En strakke taarten krijg je door de botercreme goed te laten opstijven in de koelkast voordat je gaat bekleden. Dan wordt de creme goed hard en gaat het niet zo snel bobbelen en zie je de lagen ook niet zo gauw. Een beetje dikker uitrollen (zoals je volgens mij bij spiderman hebt gedaan) helpt ook en investeren in een smoother kan helpen.
't Is wel een heel verhaal aan tips geworden he? Mag ik dan als laatste nogeens herhalen dat ik je taarten heel mooi vindt, veel mooier dan mijn eerste vier? Veel mooier!
Tieneke
Wat knap voor je eerste 4 taarten. Echt super en al zoveel verschillende dingen uitgeprobeert. Petje af!
Ze zijn mooi zeg. Ik vind je roos heel bijzonder goed gelukt en je spiderman-taart erg stoer.
Je zou kunnen proberen om te kiezen voor ietsje minder kleuren, dan wordt je taart wat rustiger. Ik zou bijvoorbeeld geen blauw hebben gebruik in de angry-birdstaart en de strik hebben gekozen in de kleuren van de andere decoraties. Maar ja, vrolijk is het wel en als dit jouw stijl is.
En strakke taarten krijg je door de botercreme goed te laten opstijven in de koelkast voordat je gaat bekleden. Dan wordt de creme goed hard en gaat het niet zo snel bobbelen en zie je de lagen ook niet zo gauw. Een beetje dikker uitrollen (zoals je volgens mij bij spiderman hebt gedaan) helpt ook en investeren in een smoother kan helpen.
't Is wel een heel verhaal aan tips geworden he? Mag ik dan als laatste nogeens herhalen dat ik je taarten heel mooi vindt, veel mooier dan mijn eerste vier? Veel mooier!
Tieneke
Hoi Tieneke,
Bedankt voor je reactie
,
Wat betreft die boterceme die smeer ik er op en dan laat ik de botercreme harder worden in de koelkast....
Maar de taart met die roos heeft toen de marsepein er op zat lang buiten de koelkast gestaan ivm al die bolletjes en kraaltes die ik met een pincet er op heb gezet...
zodra de marsepein er op gaat druk ik hem aan met een smoother
Oefenen baart kunst waarschijnlijk haha
Groetjes
HUH !!!!!!!!
Serieus, mijn mond valt open!!!!!!!
Heb nu een paar taartjes gemaakt, maar mag hopen dat ik over een paar maanden jouw niveau heb behaald....... 
Knap hoor en pas de eerste taarten!!!!! Dat belooft nog wat! 
Ik zeg: talent!!
super mooie taarten, en oefenen doet wonderen. ik vind het knap!
sommige mensen zijn bij hun eerste taarten al zo ambitieus én zo goed. ik vind het echt superknap! dat belooft wat voor de toekomst 
Als dit je eerste zijn, dan beloofd er nog heel wat moois uit jouw handen te komen! Talent!
Wauw, zien er hartstikke goed uit!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn 1e 4 taarten....ben benieuwd wat jullie ervan vinden....