1

Onderwerp: Botercreme buiten de koeling

Hoy  , vraagje . Hoe lang kan je swiss merenque botercreme buiten de koelkast houden. Moet zondagochtend 500 cupcakes maken en om tien uur afgeven. Daar het erg vroeg is wil ik de vulling zaterdag maken.  Ik gebruik geen verse eiwitten maar eiwitpoeder.

2

Re: Botercreme buiten de koeling

He, jakkes, nog geen reactie en het is vandaag al zaterdag. Ik kan je zelf niet helpen, ik weet het niet, maar ik kieper je berichtje even omhoog.

Heb je trouwens een plek waar je de cakes koel kan laten staan, een onverwarmde slaapkamer waar je het raam open kunt laten? Het is zo koud buiten dat het bijna een koeling is dan.

Tieneke

3

Volgens mij wel, mits het een niet te warme omgeving is, anders stortten je toeven in...
Zit boter eiwit en suiker in toch?

dan moet het volgens mij kunnen

4

Je wilt 'm maken en dan (bv in de spuitzak) buiten de koelkast bewaren zodat je gelijk aan de slag kunt zondag? Ik zou dit niet doen. Je kunt de vulling wel maken en dan een nacht in de koelkast zetten, maar dan moet deze weer op kamertemp komen (kan ook in de magnetron per 10 sec) en dan weer doormixen. maar dan kan je net zo goed de bc vers maken.
Mijn ervaring met uren laten staan is dat de structuur toch anders wordt.....

5

He  bedankt iedereen . Toch maar een uurtje eerder op