1 Laatst bewerkt door Chocolade (22-06-2013 13:51)

Onderwerp: Royal icing gazebo probeersel

Dag taartenbakkers,

Ik ben weer eens aan de slag geweest, deze keer met Royal icing. Dit is de eerste keer dat ik hiermee gewerkt heb.  :Y  Vond het prettig hiermee te werken, ondanks de moeilijk heden haha.

Ik had mij voorgenomen een gazebo van icing te maken. Die zien er namelijk erg leuk uit!

Poging 1 was redelijk verlopen, alleen was mijn dak ingestort :x
Voor het gemak heb ik maar een platte dak gemaakt.

Poging 2 ging wat beter en ook was mijn dak niet ingestort. Vind em redelijk gelukt. Uiteraard heb ik wat verbeterpunten. Ik had met potlood de tekeningen gemaakt en was deze vergeten uit te gummen. Hierdoor zie ik aan de binnenkant wat potloodstrepen  :o

Hierbij hoort natuurlijk een bijpassend taartje   ;) Alleen moet ik over het taartje nog nadenken.

Graag lees ik jullie feedback hierover of jullie ervaring hiermee.  :Y

Groetjes,

Re: Royal icing gazebo probeersel

Wow knap, wat een werk :thumb:

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! grtz Mariëlle

3

Erg mooi

4

Zó  das knap!!!
Ben benieuwd naar hoe je de taart gaat maken!!

Hier valt mijn mond van open! Echt heel erg mooi!!!!!!!!!!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

6

Tjonge, wat knap zeg. Is dit echt de eerste keer dat je hiermee werkt? Ongelooflijk. Ik wil wel graag meer van je zien.

Tieneke

7

Heel erg knap gemaakt hoor.  :thumb:

8

Hoi mede taartenbakkers  :),

Bedankt voor de erg leuke reacties! Vind het erg leuk de reacties te lezen  :Y

Groetjes,

9

@ boosje; bedankt voor je reactie. Als het taartje af is, zal ik op de forum een foto plaatsen. Ik zit mij alleen nog te bedenken hoe ik em zal decoreren  :)

Groetjes,

10

Gaaf zeg!
Ik weet niet waarop je spuit, maar als het doorschijnend is kun je de tekening ook op de achterkant maken.

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

11

@ Tante Tien: bedankt voor je reactie. Het is echt de eerste keer dat ik met royal icing werk  :Y

Groetjes,

12

@ anouckjewel: thanks voor je reactie! Ik spuit de bouwstukken gewoon op (witte) bakpapier. Dat is inderdaad een goede tip voor de volgende keer  :thumb:

Groetjes,

13

Je hebt me wel geïnspireerd hoor, ik wil dit ook gaan maken! Hij is prachtig! Heb je een patroontje gebruikt of heb je het zelf getekend? Ik kon op internet zo gauw niks vinden.

:thumb: goed zeg!

I never met a calorie I didn't like....

15

Mooi hoor
Komt uit het boek van Eddy Spence toch?
Kom er maar niet aan toe om het eens uit te proberen, maar als het jou eerste keer is, moet mij dit ook lukken
Welk spuitmondje heb je gebruikt?

Groetjes Rianne

www.koekiekoekie.nl. Koekje erbij?

16

Bedankt voor jullie erg leuke reacties.  :Y

@ Maria1000: Dank je wel. Je moet het zeker proberen! Ik twijfelde in het begin om dit te maken maar gaande weg (en na 1 mislukking hahaha  :x ) heb ik een redelijke bouwwerkje. Ik zie jouw resultaat en ervaring als je het gemaakt hebt graag terug!

@lizzie: Bedankt. De basis is inderdaad het werk van Eddy Spence. En zeker uitproberen! Het is de moeite waard. Voor het spuitwerk heb ik een een tip 3 gebruikt. Ook jouw resultaat en ervaring zie ik graag!

Succes!!!

Groetjes,

17

heeft iemand die template's voor me.?

Nadat ik een kerkje gemaakt heb van RI wil ik ook graag een volgend projecte proberen nl:)